خودروسازی خارجی

ناوگان ماشین‌آلات شهرداری خارگ تقویت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، عبدالحمید صفایی اظهار کرد: توان عملیاتی یک شهر بر مبنای پشتیبانی لجستیک است که از ابتدای ورود به شهرداری شهر خارگ ساماندهی امور لجستیک مدیریت شهری را مبنای ارتقای این حوزه قرار دادیم.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان فنی حوزه عمران این شهرداری و با صلاح و صرفه صورت گرفته در هزینه های جاری، موفق شدیم با صرف هزینه ۶۵۰ میلیون ریالی به منظور آماده به کار کردن خودروی لودر شهرداری که در لیست مزایده قرار داشت بهسازی و نوسازی را بصورت کاملا استاندارد انجام دهیم و هم اکنون این وسیله مهم عملیاتی است.

شهردار خارگ تصریح کرد: به دلیل مدیریت ناصحیح در قبال حفظ و نگهداری اموال در گذشته، خودروی کمپرسی شهرداری به دلایل حقوقی و وجود نواقص فنی عمده از چرخه خدمت رسانی خارج شده بود در مدیریت جدید توانستیم با طی کردن مراحل قضایی و تعویض کامل موتور و لاستیک‌ها و بخشی از قعطات اصلی و تعمیرات اساسی کامیون، این خودرو را در تملک شهرداری نگه داریم و بار دیگر به ناوگان واحد موتوری اضافه کنیم که بتوانیم در مواقع مدیریت بحران و حوزه عملیات فنی بهره برداری لازم را بعمل آوریم.

صفایی ادامه داد: اعتقاد بنده در حفظ و حراست از اموال سازمان بوده و خواهد بود، بی شک اگر ما تعلق خاطر و مسئولیت پذیری در قبال وسایلی که در اختیارمان قرار داده شده، داشته باشیم، می‌توانیم مجموعه شهرداری را به الگویی برای دیگر نهاد و سازمان‌ها تبدیل کنیم، توان لجستیک یک شهرداری در حوزه های پشتیبانی و عملیات فنی نشان قدرت شهرداری بر مدیریت بحران های شهری دارد.

شهردار خارگ اذعان کرد: در همین راستا دو خودروی دیگر لودر و لجن کش که پیش از مدیریت بنده در لیست مزایده قرار داشتند نیز با اعمال تعمیرات اساسی به دیگر خودروهای واحد موتوری اضافه شدند.

وی گفت: خودروی لودر و لجن کش شهرداری با هزینه ایی بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال و لجن کش ۱۵۰ میلیون ریال، از خودرویی با ظاهر فرسوده به خودرویی آماده به کار تبدیل شده و می تواند فعالیت واحد موتوری را تسریع بخشیده و در مدیریت زمان و هزینه مجموعه را یاری رساند.

صفایی یادآور شد: هم اکنون ناوگان واحد موتوری با اضافه شدن سه خودروی لودر، لجن کش و کمپرسی با دغدغه کمتری می تواند به شهروندان خدمت رسانی کند که این مهم در ارتقاء عملکرد شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان نیز موثر خواهد بود.

منبع:مهر

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا