خودروسازی خارجی

نمایشگاه خودروی سئول را به زمانی دیگر موکول کنید

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس ، ماه مبارک رمضان برای ما مسلمانان ماه ارتباط با خالق بی همتاست ودر این ماه چشم دل میشویم و به حضرت دوست نزدیکتر میشویم در این ماه سعی میکنیم کمتر دچار لغزش شویم و خود را به مخلوق خود بیش از پیش نزدیک کنیم .یکی از کارهای تحسین بر انگیز وزارت ارشاد در سالهای گذشته راه اندازی نمایشگاه قرآن کریم در این ماه است که توانسته خیل عظیمی از دوستاران کتب معنویی را به این نمایشگاه دعوت کند و برنامه های فرهنگی بسیاری را برای آشنایی بیشتر همه اقشار جامعه با کلام حق برقرار کند نمایشگاهی که در روزهای اولیه آن از استقبال بی نظیری برخوردار است .اما امسال با یک بی قانونی و بی برنامه عمل نمودن یک نمایشگاه خودرو با زرق وبرق خاص در یکی از شلوغ ترین موقعیت های جغرافیایی تهران در حال برگزاری است نمایشگاهی که شهرداری تهران آن را غیر قانونی خوانده اما به اسرار سازمانهای زیر مجموعه وزارت صمت بسمت برگزاری میرود .حال نکته اینجاست این نمایشگاه دستوری که فقط شرکتهای تولید کننده آن هم به سفارش در آن حضور دارند تا چه اندازه در شرایط کنونی به صنعت خودرو کمک میکند، انهم فقط برای ۱۶ ساعت خودرو سازان مجبور هستند میلیارد ها تومن هزینه کنند. حالاچند سوال از برگزار کنند گان و سازمانهای تایید مجوز برگزاری :

آیا بهتر نبود در این ماه پر برکت بجای چنین نمایشگاهی ،برای محصولات فرزندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نمایشگای برگزار میکردید و از صاحبین صنایع میخواستید تا بجای این هزینه های تحمیلی با جان ودل  حاصل زحمات این کودکان وزنان سرپرست خانوار را خرید نمایند تا هم کمکی به معیشت یکسال آینده آن خانوارها  شود هم سرمایه ای برای زندگی آنها .

آیا بهتر نبود این هزینه ها را صرف چاپ کتابی در وصف زندگی حضرت موالموحدین علی (ع) میکردید و آن را بصورت رایگان در اختیار جوانان ونوجوانان قرار میدادید .

آیا بهتر نبود نامه دستوری شما برای حمایت از خودروسازان به بانکها و موسسات ابلاغ میشد تا صنعت کشور جانی دوباره بگیرد .

آیا بهتر نبود این هزینه ها  رابرای نجات جان ده ها کودک مبتلا به بیماری SMA   میکردید تا هر روز شاهد جان باختن یکی از آنها نباشیم .

آیا در این ماه برکت بهتر نبود این هزینه ها را با مدد از مولایتان علی (ع) برای حمایت از ایتام خرج میکردد…

وهزاران آیا واما و اگر دیگر  ……..

چه دلیلی دارد نمایشگاهی برگزار شود که شورای شهر آن را غیر قانونی می داند و فقط در پیک ترافیک جز آزار و اذیت برای روزه داران چیز دیگری به ارمغان نمی آورد.

آیا حقوق شهروندی فقط در کلام ها جاریست یا باید به آن احترام گذاشت .

مگر غیر از این است که در آبان ماه نمایشگاه بین المللی خودرو برگزار خواهد شد پس چه دلیلی دارد تا  دراین ماه بازدید کنندگان نمایشگاه قرآنی را به سمت نمایشگاه پر زرق وبرق خودرو بکشانید . هرچند مردم شریف این کشور هیچ گاه نمایشگاه عرفانی قرآن را به یک نمایشگاه غیر قانونی ترجیح نخواهند داد .

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا