اخبار عمومی خودرواخبار ویژهاسلایدر بزرگاسلایدر کوچک بالاسرویس ویدئو

نگاهی به جی ای سی امپو اسپرت ترین سدان وارداتی +فیلم

شرکت راسا موتور از صبح فردا سدان اسپرت جی ای سی امپو را در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه خواهد کرد

به گزارش «خودروپلاس»، جی آی سی امپو، چهارمین سدان کمپانی جی ای سی  است که ظاهری تهاجمی و اسپرت را به نمایش می‌گذارد. شکل و فرم بدنه، به مانند خودروهای فست‌بک است و ظاهر بسیار اسپرت این خودرو میتواند جذابیت های زیادی را در بازار خودروی ایران ایجاد کند زیرا مدتها بود جای چنین خودروی اسپرتی در بازار کشور خالی بود

طراحی خودرو

نمای جلویی خودرو، با چراغ‌های تهاجمی و تند و تیز و همچنین جلوپنجره مشکی رنگ با خطوط عمودی، تزئین شده است. در برخی از قسمت‌های سپر جلویی، تریم رنگی متضادی به کار رفته که در سایر بخش‌های خودرو مثل کالیپر ترمز و دور رینگ‌ها به چشم می‌خورد.

طراحی قسمت جلویی به گونه‌ای است که ما را به یاد طراحی محصولات نیسان و اینفینیتی می‌اندازد.

خطوط تند و تیز و متقاطعی در نمای جانبی به چشم می‌خورد که با پوشش مات، بیشتر خودنمایی می‌کند.

یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی، در راه بازار ایران/عکس و فیلم

نمای پشتی، آن تهاجمی بودن قسمت جلویی را ندارد. البته همین که گک در طراحی امپو به مانند سایر خودروهای چینی، به دنبال استفاده از چراغ متصل و کشیده و فارغ از خلاقیت نبوده، یک نقطه قوت محسوب می‌شود. دیفیوزر اسپرت امپو با به کار بردن دو اگزوز دوبل و چراغ ترمز سوم، جذاب‌تر شده است.

یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی، در راه بازار ایران/عکس و فیلم

کابین جی آی سی امپو، مانند نمای بیرونی، از پختگی نسبتا خوبی برخوردار بوده و حرف برای گفتن دارد. فرمان ۳ پره اسپرت و D کات، دسته دنده خلبانی شکل، دریچه تهویه هوای کشیده، نورپردازی داخلی و دو نمایشگر، در این بخش جذابیت خوبی دارند..

یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی، در راه بازار ایران/عکس و فیلم

رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، سنسور نور و باران، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر ۷ اینچی کیلومترشمار، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات-سرگرمی، اپل کارپلی، ۶ اسپیکر، نورپردازی داخلی، تهویه مطبوع اتوماتیک و دو کاناله، تنظیم برقی ۶ جهته صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، خروجی ۱۲ ولت قسمت جلو، پدل شیفتر، صدای اسپرت اگزوز، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، نگهداری خودرو بین خودرو و هشدار خروج از خطوط، کنترل خودرو در ترافیک، نوربالای خودکار و… از امکانات این خودرو است

یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی، در راه بازار ایران/عکس و فیلم

پیشرانه

در بخش موتوری نیز جی ای سی از یک  پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با۱۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتون‌متر گشتاور بهره میبرد. گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تّر، وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

تاب صفر تا صد این پیشرانه، کمتر از ۷ ثانیه اعلام شده است.

این خودرو قرار است از فردا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شود./

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا