خودروسازی خارجی

هدف از برگزاری نمایشگاه کمک به رونق مجدد در صنعت خودرو است

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس در حاشیه اولین نمایشگاه قطعات خودرو و خدمات پس از فروش در جمع خبرنگاران گفت : این نمایشگاه اولین نمایشگاه برگزار شده در حوزه خدمات پس از فروش و لوازم یدکی است.

خانم ثابت ادامه داد : حضور تعدادی از شرکت های چینی در کنار شرکت های داخلی از خصوصیات دیگر این نمایشگاه است.
وی افزود : حدود ۶۰ شرکت در مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در زمینه های مختلف مربوط به خدمات پس از فروش و لوازم یدکی و تجهیزات کارگاهی حضور پیدا کرده اند.
خانم ثابت گفت : برگزاری برنامه هایی نظیر سمینار های تخصصی از طرف مدیریت و شرکت های حاضر در این نمایشگاه، پای بازدیدکنندگان تخصصی را به اولین دوره نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس از فروش خودرو باز کرده است.
مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس درباره بحران های بوجود آمده در کشور بخصوص در حوزه صنعت گفت: شرایط کنونی باعث لغو همکاری برخی شرکت های فرانسوی و آلمانی و همچنین ریزش مساحت اصلی نمایشگاه در بخش های داخلی و نیز خارجی شد.
وی ادامه داد: هدف برگزاری این دوره از نمایشگاه ایجاد رونق و کمک به صنعت خودروسازی و حوزه های مرتبط به این نمایشگاه است.
ثابت افزود : تمام تلاش ما کمک به توامندی های داخلی و همچنین تبدیل تهدیدات به فرصت ها خواهد بود.
وی در پایان بیان کرد : یکی از نکات جالب این نمایشگاه، دعوت به همکاری اعضای اتحادیه مکانیسین و اتحادیه خدمات پس از فروش و انجمن صنایع همگن است که در حضور بازدیدکنندگان متخصص نقش بسیار مهمی ایفا کرده اند.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا