خودروسازی داخلی

همکاری فورد و فولکس واگن کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،بسیاری از شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به منظور کاهش هزینه های تولید و توسعه محصولات خود با یکدیگر همکاری می کنند و از نخستین روزهای ظهور صنعت خودروسازی شاهد همکاری بسیاری از خودروسازها بودیم که فورد و فولکس واگن از آخرین شرکت هایی هستند که همکاری خود را آغاز کردند.

این دوخودروساز بزرگ در هفته جاری توافق نامه ای را با هدف توسعه خودروهای تجاری امضا کردند و به علاوه این دو شرکت به دنبال کشف راه های جدید برای پاسخ به نیاز مشتریان هستند. به عبارت دیگر، فولکس واگن و فورد در کنار یکدیگر برای توسعه مدل های محبوب مشتریان تلاش می کنند.

هر دو شرکت اعلام کردند که این همکاری منجر به خرید سهام فولکس واگن از فورد و یا بالعکس نخواهد شد.

بنا به گفته جیم فارلی، مدیر بازاریابی فورد، مشارکت بالقوه فورد و فولکس واگن نمونه ای دیگر از چگونگی ایجاد یک کسب و کار موفق است و در حالی که ارتقا توانایی های شرکت و نیز تولید مجموعه ای از محصولات محبوب نیز اهمیت دارد.

وی افزود، « ما مشتاقانه در تلاش برای آغاز همکاری و آشنایی با یکدیگر برای توسعه خودروهای تجاری در بازار هستیم.»

مدیر استراتژیک فولکس واگن نیز در مصاحبه خود عنوان کرد: « انعطاف پذیری و مشارکت های این چنینی به منظور انطباق با چالش های محیط از اهمیت بسیاری برخوردار است. این هسته اصلی برنامه گروه فولکس واگن تا سال ۲۰۲۵ است. همکاری دو شرکت فورد و فولکس واگن فرصت مناسبی برای بهبود رقابت پذیری دو شرکت در سطح جهانی است.»

انتهای پیام/

منبع:میهن صنعت

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا