خودروسازی داخلی

همکاری و اتحاد سورپرایز کننده فورد و فولکس واگن!

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،جزئیات زیادتری دراین باره منتشر نشده اما هر دو خودروساز قبلاً پیش نویس تفاهم نامه ای را امضا کرده اند و تعدادی از پروژه های بالقوه را در زمان همکاری با یکدیگر امتحان خواهند کرد. فورد و فولکس اطلاعات زیادی را در اختیار رسانه ها نگذاشته اند اما به این نکته اشاره شده که احتمال توسعه تعدادی از خودروهای تجاری به همراه یکدیگر وجود دارد تا به این ترتیب پاسخگویی بهتری به نیازهای تکامل یافته مشتریان صورت پذیرد.

این دو کمپانی آمریکایی و آلمانی روی این نکته تأکید داشته اند که اتحاد احتمالی آن ها شامل هیچ مالکیت سهام نخواهد بود. این همکاری ها می تواند توسعه و تولید را ارزان تر کند زیرا هزینه ها کمتر خواهد شد. افزایش حجم فروش نیز می تواند با کاهش قیمت قطعات مشترک کمک کند.

همکاری و اتحاد سورپرایز کننده فورد و فولکس واگن!

رویترز گزارش داده که فورد و فولکس واگن به دنبال همکاری روی ونی تجاری هستند. فولکس قبلاً با مرسدس بنز به منظور فروش نسخه ای از اسپرینتر همکاری داشته اما جدیدترین نسل کرافتر توسط خود شرکت توسعه یافته است.

همکاری و اتحاد سورپرایز کننده فورد و فولکس واگن!

هر دو کمپانی مورد بحث تعدادی از خودروهای تجاری را عرضه می کنند. فورد ترانزیت کانکت، ترانزیت و سری E از جمله خودروهای برند آمریکایی و فولکس واگن کدی، کرافتر و ترانسپورتر از جمله محصولات تجاری آلمانی ها هستند.

رئیس فورد آقای جیم فارلی می گوید:

همکاری و اتحاد سورپرایز کننده فورد و فولکس واگن!

فورد با استفاده از مدل های تجاری تطبیقی به بهبود تجارت خود متعهد می باشد. این مدل ها شامل همکاری با دیگران به منظور افزایش رقابت پذیری و راندمان می باشد. این اتحاد بالقوه با گروه فولکس واگن مثال دیگری از چگونگی هماهنگی فورد با صنعت خودرو بوده و درعین حال باعث گسترش جهانی سبد محصولات و توانایی ها می شود.

مدیر استراتژی گروه فولکس واگن دکتر توماس سدران نیز از این سخنان حمایت کرده و اظهار می دارد:

هر دو کمپانی موقعیت سطح بالایی در کلاس های تجاری متفاوتی دارند و همکاری صنعتی بالقوه با فورد یک فرصت به منظور بهبود رقابت پذیری جهانی هر دو شرکت است.

اگرچه به نظر می رسد بخش اعظم گفت وگوهای فورد و فولکس واگن روی خودروهای تجاری متمرکز است اما چند پروژه دیگر نیز در معرض توجهات قرار دارد. فارلی به نوعی به این موضوع اشاره می کند:

ما به دنبال بحث و گفت وگو با تیم فولکس واگن در روزهای آینده بوده و می خواهیم ببینیم چگونه می توان روی بهتر کردن پاسخگویی به نیازهای مشتریان خودروهای تجاری و موارد زیادتر کار کرد.

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا