خودروسازی داخلی

همکاری پلیس راهور تهران با مسئولان قضایی برای حل بی‌انضباطی ترافیکی

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این نشست با اشاره به برخی مشکلات در سطح شهر اظهار کرد: در برخورد با رانندگان پرخطر، کنترل و برخورد با خودروهای مسافربر شخصی با پلاک غیرتهرانی، برخورد با خودروهای وانت میوه‌فروش مزاحم در محلات، وضعیت به‌گونه‌ای است که عموماً در این سه حوزه شاهد مشکلات و بی‌انضباطی ترافیکی هستیم.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال قانون و برخورد با موارد فوق اقدام می‌کنند اما همچنان این معضلات وجود دارد. لازم است که از طریق دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم برای برخورد با بی‌نظمی در سطح شهر، توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه ضمن تایید وجود چنین مشکلی توسط مسئولان قضایی، مقرر شد سرپرستان نواحی با همراهی مسئولان مدیریت شهری همان منطقه در جلسه بعدی حضور یافته و با اتخاذ تصمیم نهایی، برخورد جدی با متخلفین صورت پذیرد.

از مصوبات این جلسه، همکاری و تعامل بیش از پیش پلیس با مسئولان قضایی بود که در این رابطه مقرر شد تا به‌صورت ثابت و ماهانه این جلسات به‌منظور شناسایی مشکلات و حمایت قضایی از عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در برخورد با متخلفان ادامه یابد.

منبع:آنا

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا