خودروسازی داخلی

هوشمندسازی و تجاری سازی دو راهبرد اساسی در حوزه حمل و نقل جاده ای

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،عباس آخوندی در گردهمایی روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در احمدآباد مستوفی، گفت: در چهار سال گذشته درخصوص هوشمندسازی حمل و نقل جاده ای، بیش از هفتصد میلیارد نومان، برای نصب دوربینهای هوشمند جاده ای سرمایه گذاری کرده ایم.
وی افزود: تجاری سازی نیز یکی از سیاستهای مهم ما در این حوزه است.
آخوندی تصریح کرد: با توجه به محدودیت بودجه و منابع دولتی، باید این منابع به طرحهایی اختصاص یابد که بیشترین کارایی تجاری و ایمنی را برای مردم داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ما باید تلاش کنیم تا بخش عمده فعالیتهای راه داری به فعالیتهای تجاری تبدیل شود.
وی با تاکید بر اصلاح و توسعه زیرساختهای حمل و نقل کشور با کشورهای همسایه اضافه کرد:اگر قرار است از موقعیت جغرافیایی کشود به عنوان چهارراه ارتباطی منطقه بهره مناسب ببریم؛ باید ساختارهای حمل و نقل جاده ای از جمله بحث عضویت در کنوانسیونهای بین المللی و اصلاح علایم و مشخصات جاده ای را جدی بگیریم.

 

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا