خودروسازی خارجی

پرشیا خودرو چگونه رتبه اول رضایت از خدمات پس از فروش را کسب کرد

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری خودرو پلاس ،شرکت پرشیا خودرو سالهاست که به عنوان واردکننده محصولات BMWدر ایران فعالیت می کند و از  ابتدای تاسیس و واردات این خودروی لوکس وبا اصالت همیشه سعی بر آن داشته تا بتواند اصالت برند خود را در کشور حفظ کند برای همین در ابتدایی ترین اقدام خود راه اندازی سیستم خدمات پس از فروش به خودروهای BMWرا فعال کرد ، خدماتی که کمی متفاوت تر از دیگر برند های آن زمان باشد .

اما سالها از آن زمان می گذرد و پرشیا خودرو تا جایی با اصالت برند تحت اختیار درست برخورد می کند که نشان تجاری خود را به اصالتی با دوام می رساند این نتیجه درست عمل کرد درقبال تعهدات وخدمت رسانی درست به مشتریان بود که توانست پرشیا خودرو را به جایگاه ویژه فعلی خود برساند .

عملکرد درست ، خدمات رسانی در محل ،خدمات پس از فروش مناسب ، استفاده از به روز ترین دستگاهای مکانیکال در بخش خدمات ، احترام به مشتری ، تحویل به موقع وچندین گزینه دیگر مواردی بودند که سر لوحه کار تیم پرشیا خودرو قرار گرفت و باعث شد تا تعداد مشتریان ناراضی از عملکرد پرشیا خودور در یک سال به تعداد حتی کمتر از انگشتان یک دست برسد و همین شیوه صحیح پرشیا خودور ا به یکی از شرکتهای بزرگ وارد کننده در کشور شهره کرد .

اما در بخش خدمات پس از فروش در سالهای گذشته پرشیا خودرو جایگاه ویژه ای از سوی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران دریافت نموده است و همیشه برای دیگر رقبای خود رقیبی سرسخت بوده .

در سال ۹۶ پرشیا خودرو با یک برنامه ریزی استراتژیک تعمیرگاههای خود را به بروز ترین دستگاهای مورد نیاز خدمات پس از فروش مجهز کرد وتوانست بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه دهد و روز گذشته از سوی شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران توانست مقام نخست رضایت مندی مشتریان را کسب نماید .

نویسنده : عباس مغاری

انتهای پیام /

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا