خودروسازی داخلی

پس از اقای خ حالا نوبت اقای ع رسیده است

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس،قاچاق،تخلف،رانت و یا هر کلمه ای که می توان آن را به راحتی به کار برد و از این واژه به سادگی استفاده نمود اما چرا وقتی به نام متهمان می رسیم کلمات مخفف می شود .
در سال های گذشته از این قبیل اسم ها را بسیار شنیده ایم ب-ز،م-خ،ا-آو حالا آنقدر پیشرفت در انتخاب این حروف کرده ایم که به اقای خ و اقای ع رسیده ایم.
دستگاه قضایی کشور همیشه نشان داده بدون هیچ گونه سفارشی با متخلفانی که دست در جیب مردم دارند برخورد می کند، از این حیث باید از دستگاه قضا ممنون و متشکر بود اما در این برهه از زمان که فساد در برخی از سازمان ها دولتی به اوج رسیده است توقع از دستگاه قضا این است که بجای استفاده از حروف الفبا نام و نام خانوادگی متهمین را برای مردم روشن کند تا مردم شفاف بدانند که چه کسانی دست خود را در جیب آنها کرده اند.
اقای خ کیست؟ اقای خ که در بسیاری از سایتها و روزنامه ها به یکی از مدیران و یا کارمندان سازمان توسعه و تجارت لقب داده می شود چه شخصی است ؟ چرا این شخص سریعا مورد بازجویی قرار نمی گیرد و پس از قبول اتهامات نامش برای مردم فاش نمی شود و اگر تخلفات توسط اقای خ صورت گرفنه است که باید نام و تصویر این شخص برای مردم مشخص می شود.
مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بارها در عرایض خود عنوان کرده اند مردم کشور سختی ها و کاستی ها را برای بقای نظام به جان می خرند اما فساد چیزی نیست ک مردم ما بتوانند به راحتی از آن گذشت کنند . امروزه مردم کشور با تمام فشار های اقتصادی کنار امده اند ولی از دستگاه قضا توقع دارند تا هرچه سریعتر اقای خ که امروز در برخی رسانه ها همدست او اقای ع نیز مشخص شده است را در صورت صلاحدید و مشخص شدن اتهام به مردم معرفی کند.
امروزه توقع داریم تا دستگاه قضا که صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده است فرصت را از اقای خ و اقای ع بگیرد تا به فکر فرار نیافتند و هرچه زودتر نام و تصویر اقای خ و ع برای مردم مشخص شود .
اقای خ ک تا امروزفقط نامی از او بود شریک جرم پیدا کرده و در کنار خود اقای ع و تعدادی کارمند این وزارتخانه را می بیند و حالا زمان آن است تا با این متهمین برخورد شود ، برخوردی که دیروز و امروز ریاست محترم جمهور و وزیر صنعت قول آن را به مردم داده اند و امیدواریم این برخود هرچه سریعتر اتفاق بی افتد و نام لاین متهمین از مخفف شدن خارج شود و بصورت علنی نامشان برای مردم فاش شود .

نویسنده:عباس مقاری

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا