خودروسازی داخلی

پلاک اروندی‌ها به مرخصی تابستانه می‌روند

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، سیدعلی بحرینی‌مقدم در این باره گفت: دارندگان خودروهای پلاک اروندی می‌توانند از ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۲ تیرماه) به مرکز شماره‌گذاری واقع در اهواز، کیلومتر سه جاده خرمشهر برای گرفتن مرخصی خودرو خود مراجعه کنند.

بحرینی‌مقدم با بیان اینکه امکانات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی در مرکز مذکور فراهم شده است، اظهار کرد: در طول سه ماهه تابستان و پس از آن نیز این سرویس به دارندگان خودروهای پلاک اروندی ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان افزود: بنا بر تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی که استاندار محترم خوزستان در این خصوص انجام داد و حسب همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله ستاد نظارت گمرکات استان، پلیس راهور، سازمان منطقه آزاد اروند و شورای تأمین استان و با جلسات هماهنگی که از سوی این معاونت در این خصوص برگزار شد، نهایتا پس از طی مراحل قانونی و اقدامات آماده‌سازی و تامین زیرساخت‌های لازم، این خدمات از روز سه‌شنبه، ١٢ تیرماه در اهواز به مردم ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در روزهای گذشته، ارائه مرخصی به خودروهای اروندی در خرمشهر آغاز شده بود.

بحرینی‌مقدم با بیان این که مرخصی خودروها با وکالتنامه نیز صادر می‌شود، از مردم خواست تا برای تسریع دریافت خدمات، مدارک مورد نیاز جهت دریافت پلاک گذر موقت خودروهای اروندی را هنگام مراجعه همراه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مدارک مورد نیاز جهت گرفتن مرخصی‌های تابستانه خودروهای پلاک اروندی شامل اصل و کپی پروانه سبز گمرکی (پروانه تردد)، اصل و کپی تمام مدارک خودرو (برگه شناسنامه خودرو، بیمه نامه، کارت خودرو)، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مالک خودرو (صاحب سند)، عدم خلافی از پلیس+۱۰ (مدت اعتبار خلافی تا هفت روز می‌باشد)، کپی مدارک شناسایی مالک و ضامن خودرو و چک معتبر بانکی برای تضمین، است.

منبع:تسنیم

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا