خودروسازی داخلی

پیشنهادهای ویژه به متقاضیان خرید اینترنتی خودرو برای ثبت‌نام موفق

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،

در برنامه های فروش ویژه که با هجوم گسترده کاربران برای خرید تعداد محدودی خودرو روبروست، اصل موفقیت بر سرعت استوار است. به این معنی که کاربرانی موفق به خرید می‌گردند ‌که زودتر از دیگران وارد درگاه فروش شده، اطلاعات مورد نیاز را با سرعت بیشتری تکمیل کرده و سریع تر وارد درگاه های بانکی شوند؛ از این رو، توجه به نکات زیر می تواند شما را در انجام موفقیت آمیز فرآیند خرید یاری رساند:

۱ – درگاه های فروش با اعلام قبلی در ساعات و زمانهای مشخص باز می گردند. کسانی که در ثانیه های اولیه وارد درگاه شوند، شانس موفقیت بالاتری دارند. توجه به موارد زیر می تواند بسیار کلیدی باشد:

سایت طی چند نوبت و در هر نوبت، بسته به میزان استقبال تنها بین ۵ تا ۲۰ ثانیه بازگشایی می شود. به این موضوع دقت فرمایید.

بازنشانی (Refresh) صفحه ورود در ثانیه های اولیه بازگشایی سایت می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. برای این منظور از کلید F5 استفاده کنید.

زمان دقیق باز شدن درگاه فروش در هر نوبت، مطابق با زمان اعلامی سامانه time.ir می باشد. برای ورود در ثانیه‌های اولیه، از قبل ساعت رایانه خود را با این سامانه تنظیم کرده و به زمان اعلامی سایت فروش در هر نوبت دقت فرمایید.

۲ – بخشنامه های با موعد تحویل زودتر خودرو، همواره متقاضی بیشتری دارند و در نتیجه صف طولانی تری برای آنها تشکیل می شود. در صورتی که برایتان امکان دارد، بخشنامه های با موعد تحویل دیرتر را انتخاب فرمایید. این امر شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

۳ – همانگونه که گفته شد، سرعت عمل یکی از عوامل کلیدی موفقیت است. در طول فرآیند ثبت نام بایستی مجموعه ای از اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای مورد نظر وارد نمایید. این اطلاعات را از قبل آماده نمایید:

اطلاعات شناسنامه ای – اطلاعات مربوط به آدرس کدپستی – اطلاعات تماس – اطلاعات کارت بانکی

لازم به ذکر است که این توصیه ها، تضمینی برای موفقیت شما در خرید نیست. میزان بالای تقاضا نسبت به عرضه، همواره باعث می شود که قسمت اعظمی از متقاضیان موفق به خرید نشوند.

انتهای پیام

منبع:سیتنا

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا