اخبار عمومی خودرواخبار ویژهاسلایدر بالااسلایدر بزرگخودروسازی داخلی

چری بی تاب رونمایی از پرچمدار جدید

خانواده تیگو در نمایشگاه پکنکمتر از دو هفته به آغاز بزرگترین رویداد خودرویی چین باقی مانده است و از همین حالا چری بی تاب رونمایی از پرچمدار جدید خانواده تیگو در نمایشگاه پکن چشم انتظار آغاز این نمایشگاه شده است.

 به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» ، چری را می توان یکی از نمادهای توسعه پیشرفت صنعت خودروسازی چین به شمار آورد.این تولید کننده که به واسطه همکاری و شراکت با یکی از بزرگترین خودروسازان بخش خصوصی کشور به یکی از برندهای شناخته در ایران بدل شده است ، در بسیاری از کشورهای جهان نیز وضعیتی مشابه دارد. به نحوی که در حال حاضر حضور تجاری چری در بیش از ۸۰ کشور جهان گسترش یافته و توسعه بازارهای این شرکت با سرعت زیادی در حال پیش رفت است.

چری را می توان یکی از تولید کنندگان خودروی چین دانست که نقش قابل توجهی در معرفی تولیدات کشور در سایر بازارها ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۷ تاسیس و پس از دو سال اولین محصولات خود را روانه بازار کرد. دو سال پس از آن یعنی در چهارمین سال از آغاز فعالیت و تولید،صادرات محصولات چری به سایر نقاط جهان آغاز شد.

این روند نه تنها تا به امروز ادامه داشته است بلکه این شرکت را به جایگاه نخست صادرات خودرو چین نشانده است.با حضور برندهای برتر و رقابت شدیدی که میان خودروسازان چینی وجود دارد ، چری توانسته است به مدت ۲۱ سال متوالی جایگاه بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین را در اختیار بگیرد.حضور متوالی و مستمر چری با تولیدات محصولات بروز باعث شده است که این گروه گذشته از ۱۳ میلیون مشتری چینی ، توانسته ۳.۳۵ میلیون مشتری خارجی را نیز به جمع خانواده خود اضافه کند.این شرکت همچنین علاوه بر افزایش میزان تولید و بالابردن هرچه بیشتر سطح کیفی محصولاتش ، طی سال های اخیر با توجه به درک وضعیت بازارهای جهانی و تغییر ذائقه مشتریان گام های بلند و محکمی را در تولید خودروهای پاک برداشته است.

در این میان نمایشگاه پکن از چشم چری به مثابه فرصت ویژه ای به شمار می آید تا بتواند،پرچمدار جدید محصولات خانواده تیگو را به جهان معرفی کند.مدل جدید خانواده تیگو با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند نقش مهمی در معرفی دستاوردهای به روز و پیشتازانه این شرکت و توانمند شدن در تولید خودروهای هوشمند و پاک داشته باشد.محصولی که می توان آن را اوج توسعه خانواده Tiggo به شمار آرود و این توانایی را دارد که روند و مسیر شاسی‌بلندهای شهری جهانی را به راه جدیدی هدایت کند.

این مدل جدید غیر از اینکه به جدیدترین فناوری PHEV Qpower مجهز و دارای قدرت چشمگیری نیز هست ، به چری اجازه می‌دهد در حوزه انرژی‌های جدید و هوش جهانی به پیشرفت خود ادامه دهد.می توان گفت حتی هدف مدل جدید تیگو که در نمایشگاه پکن به نمایش درخواهد آمد ، بازتعریفی جدید از محصولات شاخص خواهد بود که با ارائه فناوری های پیشرفته در دسترس مصرف کنندگان در سطح جهان قرار خواهد گرفت.چرا که جدیدترین محصول خانواده Tiggo با توجه به سرعت توسعه گروه چری از یک سو خواسته‌های مصرف کنندگان جهانی را با فناوری پیشرفته ادغام می‌کند و از سوی دیگر استاندارد جدیدی را برای مدل‌های Tiggo ایجاد کرده و بر مسیر آینده شاسی بلندهای شهری در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد. در اصل محصول جدیدی که چری بی تاب رونمایی آن است یک نقطه عطف کلیدی به شمار می آید چرا که چشم انداز و استراتژی بلند مدت چری را برای برند Tiggo به نمایش می‌گذارد.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا