خودروسازی داخلی

کسب مقام نخست اولین دوره مسابقات بین المللی مهارت های فروش توسط مدیران خودرو

به گزارش پایگاه خبری خودورپلاس،اولین دوره مسابقات بین المللی مهارت های فروش شرکت چری اینترنشنال با حضور ۳۲ شرکت کننده از کشور های ایران، روسیه، مصر، آرژانتین، امارات متحده عربی، شیلی، برزیل و پرو طی دو مرحله برگزار شد و نهایتا تیم اعزامی ایران توانست جایگاه اول و سوم را از آن خود و بعنوان برترین تیم این دوره از مسابقات معرفی شود. حامد طلاجوران (از نمایندگی ۳۶۶ آسیا خودرو – تهران) جایگاه نخست، شرکت کنندگانی از کشور آرژانتین و مصر مقام دوم و در نهایت دانیال میررحیمی (از نمایندگی ۱۴۵ میررحیمی – قزوین) و محمد شمس بابلی (از نمایندگی ۲۸۸ بزرگ روشن – بابل) مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

این دوره از مسابقات با هدف آموزش و افزایش مهارت های فروش و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات کارشناسان فروش در حوزه مدیریت فروش برگزار شد. این رقابت طی دو مرحله عملی و تئوری و با شبیه سازی وضعیت حضور مشتری و همچنین طرح سوالاتی از چالش های مشتریان در موقعیت های مختلف اجرا شد که شرکت کنندگان به فراخور تجربیات و دانش خود به آنها پاسخ دادند.
پیش از این شرکت مدیران خودرو اولین دوره رقابت های مهارت های فروش را در هتل المیک تهران برگزار کرده بود که طی آن  از میان بیش از دویست و هفتاد شرکت کننده، ۲۰ نفر از شرکت کنندگان بعنوان نفرات برتر معرفی و ۵ نفر اول بریا رقایت های بین المللی به کشور چین اعزام شدند.

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا