خودروسازی داخلی

کیا استینگر یک خودروی پلیس خوب!

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، اداره پلیس کوئینزلند این خودرو را برای وظایف قانونی خود انتخاب کرده و استینگر را جایگزین بسیاری از مدل های هولدن کومودور و فورد فالکن نموده است. گفته شده تا پایان سال تعداد ۵۰ دستگاه استینگر وارد ناوگان خودرویی پلیس کوئینزلند خواهد شد.

یکی از مقامات پلیس گفته است:

کیا استینگر یک خودروی پلیس خوب!

این یک روز بسیار مهم برای ماست. ما نیازمند محصولی ویژه برای انجام وظایف خود بودیم و هم اکنون استینگر را داریم، یک خودروی شگفت انگیز.

فرمانده پلیس کوئینزلند نیز می گوید:

کیا استینگر یک خودروی پلیس خوب!

ما فرایندهای بررسی های خود را پیش از این شروع کرده بودیم. معمولاً مقامات پلیس درباره تهیه ی بهترین تجهیزات پلیسی برای نیروهای خود صحبت می کنند و این در این مورد من کاملاً معتقدم که بهترین کار را انجام داده ایم.

خودروهای استینگر پلیس به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربویی مجهز هستند که قدرت ۳۶۵ اسب بخاری داشته و به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل است. این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه ای دارد. این خودرو برای وظایف پلیسی به تمامی تجهیزات لازم، از چراغ های هشدار گرفته تا رادیوهای ارتباطی مجهز شده است.

کیا استینگر یک خودروی پلیس خوب!

یکی از مقامات کیای استرالیا نیز خاطرنشان می سازد:

این میزان از علاقه ی مردمی و استقبال مقامات دولتی پیش از این دیده نشده است. این تازه ابتدای راه بوده اما قدم بسیار مهمی است.

کیا استینگر یک خودروی پلیس خوب!

کیا استینگر یک خودروی پلیس خوب!

دیگر اداره های پلیس در استرالیا به طور مشابه در حال بررسی این خودرو برای استفاده در ناوگان خود بوده و البته شاسی بلند سورنتو نیز در لیست احتمالی خودروهای پلیس این کشور قرار دارد.

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا