خودروسازی داخلی

۱۵۰۰ دستگاه سراتو در ساعات اولیه فروخته شد

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس، حسن قره‌یی افزود: در این طرح، گروه سایپا برنامه عرضه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو سراتو را مطابق با برنامه‌های تولید و باهدف پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان و کاهش التهاب بازار به مرحله اجرا درآورده که در این طرح سعی شد باحذف واسطه‌های موجود، خودروها به‌طور مستقیم به‌دست مشتریان برسد که این محصولات در همان ساعات اولیه فروخته شد.
به گفته وی فروش خودروهای سراتوی عرضه شده در این طرح از ساعت ۱۰ صبح و با مراجعه گسترده به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا، آغاز شد و بنابر تدابیر پیش‌بینی شده هر نفر منوط به این‌که طی شش ماه گذشته خریدی نداشته باشد، صرفاً یک‌بار امکان ثبت‌نام این خودروها را داشته است.
از زمان شروع طرح تا ساعت ۱۵ عصر، بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید از سایت اینترنتی فروش خودروهای گروه سایپا صورت گرفته است.
گروه خودروسازی سایپا طرح فروش اینترنتی محصولات خود را از امروز به اجرا گذاشته که در آن محصولات این گروه به روش فروش فوری با قیمت قطعی، پیش‌فروش و فروش اعتباری در حال عرضه به بازار است.
پیشتر هم معاون ارتباطات گروه سایپا هدف از اجرای این طرح فروش را، حذف واسطه‌های موجود در بازار و عرضه خودرو از کارخانه به‌دست مشتریان واقعی اعلام کرده بود.

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا