سهام ولوو سقوط کرد

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» همانطور که این شرکت درآمدهای سه ماهه سوم را گزارش کرد، جیم روآن، مدیر اجرایی به رویترز گفت که تقاضای مناسبی برای خودروهایش می‌بیند و خوشبین است که حاشیه سود در سه ماهه چهارم افزایش بیشتری پیدا کند. او گفت: انتظار دارم با ورود به سه ماهه چهارم شاهد افزایش […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» همانطور که این شرکت درآمدهای سه ماهه سوم را گزارش کرد، جیم روآن، مدیر اجرایی به رویترز گفت که تقاضای مناسبی برای خودروهایش می‌بیند و خوشبین است که حاشیه سود در سه ماهه چهارم افزایش بیشتری پیدا کند.

او گفت: انتظار دارم با ورود به سه ماهه چهارم شاهد افزایش حاشیه‌های سود خودرو برقی باتری‌دار باشیم و این به این دلیل است که قیمت موادخام در حال کاهش است. سایر شرکت‌ها مانند جنرال موتورز، فورد، تسلا و فولکس واگن نیز هشدار داده بودند که تقاضا برای خودروهای برقی آن‌طور که انتظار می‌رفت توسعه نمی‌یابد.

روآن گفت که انتظار دارد روند کاهش قیمت مواد خام ادامه یابد و به شرکت کمک کند حاشیه سود را برای سه ماهه چهارم افزایش دهد.

فیلیپ هوچویس، تحلیلگر Jefferies گفت که بازار عمومی خودروهای الکتریکی را ضعیف می‌بیند. هوچویس افزود: اگر آن‌ها بخواهند در زمانی که بازار نگران کاهش تقاضای خودروهای برقی است، بیشتر به سمت خودروهای برقی فشار بیاورند، این موضوع، رشد ولوو را زیر سوال می‌برد./ایسنا

اولین نفر امتیاز دهید