نمایش محصولات جدید زامیاد در نمایشگاه تحول خودرو تبریز

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»  ارتباطات، شرکت زامیاد با هدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری با تأمین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، در سومین نمایشگاه تخصصی اتو شو و آفرود خودرو ایران در شهر تبریز حضور یافته است. بنابر این گزارش، در این دوره از […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»  ارتباطات، شرکت زامیاد با هدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری با تأمین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، در سومین نمایشگاه تخصصی اتو شو و آفرود خودرو ایران در شهر تبریز حضور یافته است.
بنابر این گزارش، در این دوره از نمایشگاه، شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل: پیکاپ زاگرس دیزل، پیکاپ دو کابین کارون، وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری مسقف فلزی و کامیونت باراد ۶ تُن با کاربری مسقف فلزی را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار داده است.
گفتنی است، سومین نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین(تحول خودرو) تبریز از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار می‌شود و شرکت زامیاد به‌عنوان یکی از تجاری‌سازی گروه خودروسازی سایپا در سالن پروین اعتصامی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.
اولین نفر امتیاز دهید