به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، در این گردهمایی بزرگ، مدیران ارشد قسمت های مختلف بهمن موتور (مدیریت عامل، ریاست خدمات پس از فروش، معاونت تولید، مدیر رنگ، مدیر تضمین کیفیت، معاونت فروش، معاونت مهندسی) حضور داشتند و مستقیماً به نظرات و پیشنهادات مشتریان گوش دادند. همچنین جالب است بدانید که بعد از این مراسم، جلسه ویژه ای برای رفع مشکلات پیرامون صحبت های مشتریان بین مدیران بخش های رنگ، فروش و سازمان خدمات پس از فروش شرکت برگزار شد تا راه های خدمات رسانی بهتر به مشتریان بررسی شود. این جلسه دومین جلسه گروه کانونی بود که شرکت بهمن موتور با مشتریان خود جهت بررسی و توسعه محصول خود برگزار کرده بود. نتیجه پیشنهادات قبلی مشتریان اکنون سرلوحه توسعه محصولات فعلی و آتی بهمن است.
نوشته های مشابه
همچنین ببینید
بستن