خودروسازی خارجی

جوانی و حمایت از داخلی سازی دو شاخصه مهم مقیمی برای آبی پوشان

 

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری خودرو پلاس، یک‌هفته‌ای از رفتن مدیرعامل سابق ایران‌خودرو می‌گذشت و آبی پوشان جاده مخصوص بدون مدیرعامل با گزینه‌های روبرو بودند که نمی‌دانستند چه آینده‌ای قرار است برایشان رقم بخورد آن‌هم درزمانی که ایران‌خودرو دست به داخلی سازی بسیاری از محصولات خود زده بود و در تلاش بود تا حجم داخلی سازی خود را افزایش دهد اما روز گذشته خبری در ابتدایی‌ترین ساعات صبح روز دوشنبه همه را شوکه کرد و آن انتخاب معاون وزیر صنعت به‌عنوان مدیرعامل آبی پوشان جاده مخصوص بود معاونی که خود مسئول پیگیری داخلی سازی و افزایش ساخت داخل خودروسازان بود و برنامه استراتژیکی را برای خودروسازان در جهت ارتقاء تولید داخل تدوین کرده بود.

فرشاد مقیمی جوان پس از یک هفته کش‌وقوس آخر به جمع آبی پوشان جاده مخصوص پیوست و سکان هدایت ایران‌خودرو را در دست گرفت مدیر جوان، خلاق وایدولوژیست که حالا به‌خوبی با قرار گرفتن بر مسند قدرت در ایران‌خودرو می‌تواند برنامه‌های ساخت داخل خود را در ایران‌خودرو اجرایی نماید

مقیمی هرچند جوان است ولی بی‌شک در سال‌های گذشته نشان داده در اوج جوانی به علوم روز مدیریت واقف است و می‌تواند باکمی حمایت به یکی از مدیران موفق جاده مخصوصی‌ها بدل شود کارنامه وی نشان می‌دهد او در بیشتر پست‌های که رهبری آن را در اختیار داشته است به‌عنوان یک فرد راهبردی و البته مجری عمل کرده است و در اجرا و ایده پردازی فردی کارآمد است از سوابق اجرایی فرشاد مقیمی می‌توان به عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر برنامه‌ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس انجمن بهره‌وری ایران، معاون سازمان‌دهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره‌وری وزارت و راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اشاره کر، این رزومه نشان می‌دهد او فردی با برنامه و هدفمند است و انتخاب او به‌عنوان مدیرعامل بزرگ‌ترین خودروساز کشور با تفکر و درست انجام‌شده است

مقیمی دو شاخصه مهم را برای ایران‌خودرو دارد یک فردی جوان و پویا و دوم ایدولوژیستی که خود برنامه‌ریز و حامی تولید داخلی است که هردو شاخصه می‌تواند روزهای خوبی را در آینده برای آبی‌های جاده مخصوص رقم بزند.

ولی بااین‌همه نمی‌توان از این جوان انتظار داشت در یک سال معجزه کند و ایران‌خودرو را از نو بسازد اما می‌شود با فرصت دادن به او شاهد روزهای بهتری برای آبی پوشان در نظر گرفت.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا