آمریکا دومین بازار خودروهای برقی

۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، اعتقاد بر این است که اعتبارات مالیاتی خودروهای الکتریکی نقش مهمی در افزایش فروش داشته است. به گفته کانترپوینت، در جایی که فروش خودروهای موتور احتراقی ثابت بود، خودروهای الکتریکی افزایش یافتند. تسلا ۷/ ۶۲درصد از فروش خودروهای برقی را در این سه‌ماهه به خود اختصاص داده و مدل Y […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، اعتقاد بر این است که اعتبارات مالیاتی خودروهای الکتریکی نقش مهمی در افزایش فروش داشته است.

به گفته کانترپوینت، در جایی که فروش خودروهای موتور احتراقی ثابت بود، خودروهای الکتریکی افزایش یافتند. تسلا ۷/ ۶۲درصد از فروش خودروهای برقی را در این سه‌ماهه به خود اختصاص داده و مدل Y و مدل ۳ دو رتبه اول را کسب کردند.

جنرال موتورز با بولت EUV و بولت معمولی رتبه دوم را کسب کرد و فولکس واگن به لطفID.۴ در رده سوم قرار گرفت.

کانترپوینت نسبت به آینده فروش خودروهای الکتریکی آمریکا خوش‌بین است. این در حالی است که قوانین بازنگری‌شده فهرست خودروهای مشمول دریافت اعتبار مالیاتی را محدود کرده است.

افزایش تولید داخلی برخی از خودروهای برقی، مانند فولکس واگن ID.۴ و مدل‌های آینده هیوندایی، باید محدوده خودروهای واجد شرایط دریافت اعتبار را افزایش دهد.

” جدیدترین اخبار خودرو داخلی و اخبار خودرو خارجی را در رسانه خودرو پلاس دنبال کنید “

اولین نفر امتیاز دهید