به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خودرو پلاس، اسپشیال ادیشن، اولین استریت 100 سیسی جهان است که از ترمزهای SBS بهره میبرد. حالا TVS نسخه جدیدی برای اسپرت معرفی کرده و نامش را Special Edition Sport گذاشته است. در این نسخه، صندلی و دسته فرمان عریضتر شده تا موتورسوار، راحتی بیشتری در جابجاییهای طولانی مدت داشته باشد. طرح […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خودرو پلاس، اسپشیال ادیشن، اولین استریت 100 سیسی جهان است که از ترمزهای SBS بهره میبرد.
حالا TVS نسخه جدیدی برای اسپرت معرفی کرده و نامش را Special Edition Sport گذاشته است. در این نسخه، صندلی و دسته فرمان عریضتر شده تا موتورسوار، راحتی بیشتری در جابجاییهای طولانی مدت داشته باشد. طرح گرافیکی بدنه هم حالا از نوع سهبعدی است. ترکبند آلومینیومی، گارد کرومی اگزوز و رینگهای 17 اینچی در جلو و عقب، از دیگر ویژگیهای اسپشیال ادیشن هستند.
پیشرانه | تک سیلندر – 99.7 سیسی – هواخنک |
---|---|
قدرت | 7.4 اسب بخار در دور 7500 |
گشتاور | 7.5 نیوتن متر در دور 5500 |
جعبهدنده | چهار سرعته |
ترمز جلو | کاسهای 130 میلیمتری |
ترمز عقب | کاسهای 100 میلیمتری |
وزن | 108 کیلوگرم |
اما مهمترین اتفاقی که در اسپشیال ادیشن رخ داده، تجهیز آن به ترمزهای سفارشی SBS است. SBS، تکنولوژی اختصاصی TVS است که قبلا روی اسکوترهای ژوپیتر و ویگو هم استفاده شده بود. در این سیستم، وقتی ترمزهای عقب را فعال کنید، بخشی از نیروی ترمز به ترمزهای جلو منتقل شده و آنها را هم درگیر میکند. به لطف SBS، حالا اسپشیال ادیشن تنها استریت 100 سیسی جهان است که از چنین ترمزهایی بهره میبرد.
تیویاس برای بدنه این موتورسیکلت فقط رنگ مشکی را درنظرگرفته که با دو تریم مختلف (قرمز-نقرهای یا آبی-نقرهای) قابل سفارش است. /باما
نظر شما چیست؟