باکیا اسپورتیج هیبریدی 2023 آشنا شوید

۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، پس از معرفی نسل پنجم کاملا جدید اسپورتیج، کیا از نسخه برقی طولانی ترین پلاک نام تجاری این برند در نمایشگاه خودروی لس آنجلس (LAAS) رونمایی کرد. کیا اسپورتیج هیبریدی 2023 (HEV) سومین مدل از مجموعه پیشنهادات سازگار با محیط زیست است که بر اساس استراتژی جهانی خودروهای برقی […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، پس از معرفی نسل پنجم کاملا جدید اسپورتیج، کیا از نسخه برقی طولانی ترین پلاک نام تجاری این برند در نمایشگاه خودروی لس آنجلس (LAAS) رونمایی کرد. کیا اسپورتیج هیبریدی 2023 (HEV) سومین مدل از مجموعه پیشنهادات سازگار با محیط زیست است که بر اساس استراتژی جهانی خودروهای برقی کیا، “Plan S” هدایت می شود. نمونه دیگری از مسیرهای چندگانه کیا برای برق رسانی است.

اسپورتیج هیبریدی که در اوایل سال آینده عرضه می‌شود، ترکیبی ایده‌آل از راندمان سوخت و قدرت را به همراه فضای فراوانی برای دنده ارائه می‌دهد. هیبریدی که به طور قابل توجهی بزرگتر از نسل قبلی اسپورتیج است، به مالکان این امکان را می دهد که از فضای پای صندلی عقب و ظرفیت بار عقب برخوردار شوند. زبان طراحی «Opposites United» به کار رفته در اسپورتیج ترکیبی جسورانه از استایل مدرن و عناصر بصری اسپرت را به ارمغان می‌آورد، در حالی که فضای داخلی آن جدیدترین فناوری‌ها، از جمله فهرست گسترده‌ای از ویژگی‌های ADAS و صفحه نمایش پانوراما دوگانه (نمایشگر پانل ابزار 12.3 اینچی) را ارائه می‌کند. و صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی) برای تقریباً 25 اینچ مشاهده.

عملکرد الکتریکی این اسپورتیج از یک پیشرانه هیبریدی بدون درز حاصل می شود که موتور 1.6 لیتری توربوشارژ را با یک موتور 44 کیلووات ترکیب می کند تا حداکثر سرعت 39 مایل در کیلوگرم (هدف شده) را به دست آورد. موتور و موتور با هم 226 اسب بخار نیرو تولید می کنند که به چرخ های جلو یا یک سیستم فعال چهار چرخ متحرک هدایت می شود. نتیجه یک SUV جمع و جور با مصرف سوخت است که تجربه رانندگی جذابی را ارائه می دهد.

شان یون، رئیس و مدیر عامل کیا آمریکا(کیا آمریکای شمالی) گفت: شاسی بلند هیبریدی جدید اسپورتیج یک گام دیگر در پیشرفت کیا در زمینه تحرک پایدار، به عنوان بخشی از تلاش‌های جهانی «Plan S» ما است. اسپورتیج هیبریدی علاوه بر هموار کردن مسیری جدید به سوی الکتریکی‌سازی، دینامیک رانندگی فوق‌العاده، طراحی پیشرفته و طیف وسیعی از فناوری را برای تجربه‌ای در سطح جهانی در خودرو ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟