با هوندا جاز آشنا شوید

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، هوندا در حال افزایش جذابیت خط Jazz خود با تجدید نظر در همه کلاس‌ها و افزودن یک کلاس جدید Advance Sport است. البته با تغییراتی جذاب در داخل کابین و بدنه جاز. طیف تازه‌سازی‌شده Jazz همچنین دارای یک پیشرانه هیبریدی اصلاح‌شده e:HEV است که قابلیت رانندگی را بهبود می‌بخشد، قدرت […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، هوندا در حال افزایش جذابیت خط Jazz خود با تجدید نظر در همه کلاس‌ها و افزودن یک کلاس جدید Advance Sport است. البته با تغییراتی جذاب در داخل کابین و بدنه جاز.

طیف تازه‌سازی‌شده Jazz همچنین دارای یک پیشرانه هیبریدی اصلاح‌شده e:HEV است که قابلیت رانندگی را بهبود می‌بخشد، قدرت و ظرفیت یدک‌کشی را افزایش می‌دهد، بدون اینکه تأثیری بر CO2 یا بهره‌وری سوخت داشته باشد.

طراحی بیرونی و داخلی تکامل یافته است

گریدهای Elegance و Advance دارای طراحی جلوپنجره جدید و مشخص تر و همچنین چراغ جلو تیره تر هستند. سپرهای حجاری‌شده‌تر جلو و عقب با بخش‌های پایین‌تر بافت‌دار ترکیب شده‌اند تا ظاهر هدفمندتری به جاز بدهد. رنگ‌های اصلاح‌شده برای طراحی چرخ‌های آلیاژی Advance تغییرات بیرونی Jazz را کامل می‌کند.

Jazz Crosstar همچنین دارای چندین اصلاحات بیرونی است که ظاهر سخت تر و ماجراجویانه آن را افزایش می دهد. جلوپنجره مشخص تر دارای طراحی لانه زنبوری برجسته است و با سپرهای اصلاح شده جفت شده است، که دارای درج های نقره ای طراحی شده شبیه به محافظ زیر بدنه و دامن های جانبی جدید و همسان است. اصلاحات تکمیل شده، یک روکش جدید برای چرخ‌های آلیاژی و معرفی یک رنگ بیرونی جدید است: آبی Fjord Mist.

در داخل، کلاس های Elegance و Advance تغییراتی در انتخاب رنگ، متریال و پایان دارند، در حالی که فضای داخلی کراس استار دارای روکش صندلی های جدید و همچنین اصلاحاتی در داشبورد و کارت درها به همراه روکش جدید برای داشبورد، کنسول میانی و مینیمال است. فرمان دو پره.

درجه کاملاً جدید Advance Sport

کلاس جدید Advance Sport – موجود در رنگ انحصاری جدید، Urban Gray – دارای یک پرداخت منحصر به فرد برای طراحی سپر جلو، یک جلوپنجره مشبک اسپرت و همچنین آینه های بال سیاه براق و رینگ های آلیاژی 16 اینچی منحصر به فرد برای گسترش جذابیت Jazz e:HEV.

در داخل، Advance Sport از پیشرفت‌های ویژه‌ای بهره می‌برد که حس اسپرت ممتاز جدیدترین Jazz e:HEV را افزایش می‌دهد. صندلی‌ها با تودوزی ترکیبی منحصربه‌فرد از جیر مصنوعی مشکی و چرم مصنوعی خاکستری تکمیل شده‌اند، در حالی که چرخ‌های جدید سه پره، تکیه‌گاه مرکزی و کارت‌های درب با یک دوخت متضاد زرد رنگ مشخص شده‌اند.

افزایش عملکرد هیبریدی e:HEV

Jazz e:HEV به روز شده، فناوری هیبریدی پیشرفته و بسیار کارآمد هوندا را حفظ کرده است. آخرین نسل پیشرانه e:HEV شامل دو موتور الکتریکی، یک موتور بنزینی مقرون به صرفه، گیربکس اتوماتیک و سه حالت رانندگی هوشمند است تا سطح بالایی از راندمان و اصلاح را در دنیای واقعی ارائه دهد.

بازنگری در تمام جنبه های سیستم e:HEV باعث افزایش کارایی، قابلیت رانندگی و خروجی شده است. موتور درایو الکتریکی 10 کیلو وات (14 اسب بخار) افزایش داشته است که مجموع خروجی آن را به 90 کیلو وات (122 اسب بخار) رسانده است، و موتور ژنراتور نیز 8 کیلو وات افزایش قدرت داشته است که آن را به حداکثر 78 کیلو وات رسانده است. 106 PS). موتور بنزینی 1.5 لیتری تزریق پورت 7 کیلووات افزایش یافته و اکنون حداکثر 79 کیلووات (107 اسب بخار) تولید می کند. گشتاور در 131 نیوتن متر باقی می ماند. سیستم هیبریدی کم مصرف هوندا گاز دی‌اکسید کربن را از 102 گرم در کیلومتر تولید می‌کند، در حالی که درجه Advance Sport از 105 گرم در کیلومتر است.

گیربکس اتوماتیک هوندا در Jazz e:HEV نیز برای بهبود نرمی و قابلیت رانندگی برای ارائه یک تجربه رانندگی جذاب تر مورد بازبینی قرار گرفته است. نمرات Crosstar، Elegance و Advance دارای مفهوم جدید پاسخ شتاب برای افزایش حس حسی شتاب هستند. برای تمایز بیشتر Advance Sport از بقیه محدوده، نقشه پدال دریچه گاز اصلاح شده است تا قدرت رانندگی را افزایش دهد و ویژگی های واکنش را بهبود بخشد. بعلاوه، کنترل تعویض دنده خطی اصلاح شده است تا به موتور بنزینی نقطه تعویض جدید و بالاتر 6300 دور در دقیقه بدهد.

برای استفاده از اصلاحات پیشرانه، Advance Sport از چندین تغییر در سیستم تعلیق خود سود می برد. نرخ فنر جلو 8٪ کاهش یافته است – با افزایش 20٪ در عقب. این تعادل سفتی اصلاح شده از جلو به عقب نیروهای طولی را برای یک درایو متمرکزتر و پویاتر کاهش داده است. همچنین دمپرهای سفت تری برای افزایش کشش و سرعت در پیچ ها اضافه شده است.

معرفی ظرفیت یدک کش

به دنبال بازخورد مشتریان، نیاز به قابلیت یدک کشی اضافه شده است و Jazz e:HEV را حتی همه کاره تر می کند. همه مدل‌ها می‌توانند وزن رقابتی 500 کیلوگرم را با تریلرهای کوچک یا حمل دوچرخه بکسل کنند.

بسته بندی هوشمندانه فضای بی نظیری را حفظ می کند

جاز جدید سطوح پیشرو در کلاس فضای داخلی را حفظ می کند که مشخصه نسل های قبلی است. کلید برای به حداکثر رساندن اتاق کابین، قرار گرفتن مخزن سوخت در مرکز شاسی در زیر صندلی های جلو است که در این کلاس منحصر به فرد است.

این امر به Jazz امکان می‌دهد تا صندلی‌های جادویی فوق‌العاده همه‌کاره عقب را که بسته به فضای بار مورد نیاز، انعطاف‌پذیری صندلی‌های «تاشده» یا «بالعکس» را ارائه می‌دهند، حفظ کند.

هوندا SENSING بسته ایمنی جامعی را ارائه می دهد

برای تکمیل پکیج قوی جاز جدید، هوندا برخی از جامع ترین ویژگی های ایمنی پیشرفته و کمک های راننده را در کلاس خود ارائه می کند.

دوربین با کیفیت بالاتر، با استفاده از زاویه بازتر، آگاهی بهتری از محیط اطراف خودرو، از جمله تشخیص لبه‌ها بدون حاشیه یا علامت‌گذاری کنار جاده را ممکن می‌سازد، در حالی که سیستم‌های ایمنی فعال برای کاهش نفوذ آن‌ها در رانندگی روزمره اصلاح شده‌اند.

عملکرد Traffic Jam Assist که اکنون به قابلیت پشتیبانی از فرمان از سرعت 0 کیلومتر در ساعت ارتقا یافته است، بار راننده را هنگام رانندگی در ترافیک کاهش می دهد و محافظت در برابر تصادف چشمگیر آن را افزایش می دهد.

این سیستم‌های پیشرفته کمک راننده شامل ده کیسه هوای استاندارد از جمله کیسه‌های هوای زانوی سرنشین جلو و وسط جلو هستند. جدیدترین جاز و جاز کراس استار همان فناوری‌های ایمنی فعال و کمک‌های راننده را دارند که در تست‌های ایمنی Euro NCAP 2020 حداکثر امتیاز پنج ستاره را دریافت کردند.

فروش هوندا جاز و جاز کراس استار جدید برای بازارهای اروپایی قرار است از اوایل سال 2023 آغاز شود.

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟