تعریف جدیدی از خودروهای لوکس با اکستریم در نمایشگاه پکن

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
اکسید

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» ،با شروع نمایشگاه خودروی پکن در 25 آوریل، EXEED که در ایران اکستریم شناخته می شود ، فرصت تازه ای در اختیار این برند قرار خواهد گرفت که جدیدترین دستاورد از نوآوری درخودروهای لوکس و چشم انداز استراتژیک این برند را ارائه کند.. این رویداد شروع یک سری از فعالیت […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» ،با شروع نمایشگاه خودروی پکن در 25 آوریل، EXEED که در ایران اکستریم شناخته می شود ، فرصت تازه ای در اختیار این برند قرار خواهد گرفت که جدیدترین دستاورد از نوآوری درخودروهای لوکس و چشم انداز استراتژیک این برند را ارائه کند.. این رویداد شروع یک سری از فعالیت های کلیدی مانند نمایش محصولات سازگار با محیط زیست و رویداد موردانتظار راه اندازی با موضوع EXEED است که توسط EXEED International در نشست سالانه نمایندگی که در ووهو برگزار شد، برنامه ریزی شده است.

نوآوری در مرکز صحنه

در 25 آوریل،(6 اردیبهشت) EXEED در غرفه اش از آخرین دستاوردهای جدید خود در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی خواهد کرد، که همچنین نتیجه پیشرفت‌های تکنولوژیکی است که توسط برند انرژی‌های جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته انجام شده است.ارائه و به نمایش درآوردن  آن توسط EXEED در این نمایشگاه خودرو با محصولات انرژی جدید مانند ES و RX PHEV نشان دهنده این واقعیت است که EXEED یا اکستریم انتخاب های بیشتری از سفرهای انرژی جدید را برای کاربران رده بالا فراهم می کند.

نگاه و ورود عمیق به چشم انداز زیست محیطی EXEED

این سفر با یک سفر یک روزه همه جانبه ادامه می یابد که در 26 آوریل در پکن آغاز شده و در رویداد برجسته دیگری با نمایشگاه محصولات زیست محیطی در ووهو در 29 آوریل به اوج خود می رسد. این رویداد ترکیبی بی‌نظیر از تجمل، فناوری و پایداری را به نمایش می‌گذارد که توسط مجموعه محصولات Eco-Products EXEED برجسته شده است. در این نمایشگاه تعدادی از محصولات انرژی جدید به نمایش گذاشته می شود که هر کدام نشان دهنده تعهد این برند لوکس با محیط زیست است. به تجمل پایدار است.

نشست سالانه با نمایندگی ها و ترسیم چشم انداز

در نشست سالانه نمایندگی‌ها در روز ۱۰ اردیبهشت که اوج رویدادهای اکسید در ماه اردیبهشت خواهد بود، قرار است بستری برای به‌اشتراک گذاری مسیر استراتژیک و نوآوری‌های آینده این برند با سهام‌داران عمده باشد. در این گردهمایی ضمن تجلیل از دستاوردهای یک سال اخیر اکسید، با گفتگوهایی جامع درباره استراتژی برند، توسعه محصول و گسترش بازار، به نقش اکسید به‌عنوان یکی از پیشگامان در عصر خودروهای الکتریکی‌شده پرداخته خواهد شد.

با آماده شدن اکسید برای نمایش جدیدترین نوآوری‌های خود در نمایشگاه پکن و به دنبال آن برگزاری رویدادهای هیجان‌انگیز در ووهو، واضح است که این برند صرفاً در آینده عرصه خودروهای لوکس شرکت نمی‌کند؛ بلکه فعالانه در حال شکل دادن به آن است. اکسید با تمرکز روی حفظ محیط زیست و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و تعهد به پیشی گرفتن از انتظارات، برای بازتعریف معنی «برند پریمیوم» در صنعت خودرو مصمم است.

محصولات EXEED یا اکستریم به‌واسطه مدیران خودرو، شریک قدیمی چری، تحت برند اکستریم (XTRIM) در ایران عرضه می‌شوند. همانطور که EXEED در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین نوآوری های خود در نمایشگاه خودرو پکن و به دنبال آن مجموعه ای از رویدادهای فراگیر در ووهو است، واضح است که این برند فقط در آینده خودروهای لوکس شرکت نمی کند. فعالانه آن را شکل می دهد. EXEED با تمرکز بر خودروهای لوکس سازگار با محیط زیست، فناوری پیشرفته و تعهد به فراتر از انتظارات، آماده است تا معنای برند ممتاز در صنعت خودرو را دوباره تعریف کند.

اولین نفر امتیاز دهید