جئو متری Cمحصول جدید فردا موتورز

۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
جئو متری C

به گزارش «خودروپلاس»، خودرو سازی فردا موتورز اولین نسخه جئو متری Cرا وارد ایران کرد تا پس از طی مراحل آزمایش های فنی اقدام به واردات این خودرو برقی با کیفیت نماید. حال چرا از کیفیت و خاص بودن این خودرو گفتیم؟ مهم ترین شاخصه این خودرو پک باتری این خودرو استفاده از باتری های […]

به گزارش «خودروپلاس»، خودرو سازی فردا موتورز اولین نسخه جئو متری Cرا وارد ایران کرد تا پس از طی مراحل آزمایش های فنی اقدام به واردات این خودرو برقی با کیفیت نماید.

حال چرا از کیفیت و خاص بودن این خودرو گفتیم؟ مهم ترین شاخصه این خودرو پک باتری این خودرو استفاده از باتری های تولیدی  توسط CATL است. CATL یکی از بزرگ ترین و بهترین تامین کنندگان باتری خودروهای برقی در جهان است و بر همین اساس می توان به کیفیت و کارایی قوای فنی در این کراس اوور جئومتری اطمینان حاصل کرد.

دومین موضوع در خصوص کیفیت این خودرو تولید این محصول در کمپانی جیلی شریک تجاری ولوو در چین است که در بسیاری از خودروهای خود از فناوری های بروز خودروهای ولوو بهره می برد.

جئو متری

جئو متری

مشخصات فنی جیامتری C

کراس اوور جئومتری C مجهز به یک پیشرانه تمام برقی روی محور جلو است که توان تولید نهایت قدرت ۲۰۱ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و نهایتگشتاور۳۱۰ نیوتن متر را دارد.

این خودرو با دو پک باتری ۵۳ و ۷۰ کیلووات ساعتی عرضه می شود و با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت ۴۰۰ کیلومتر (با پک باتری ۵۳ کیلووات ساعت) و ۵۵۰ کیلومتر (با پک باتری ۷۰ کیلووات ساعت) را بپیماید.

جئو متری

جئو متری

امکانات و ایمنی 

جیامتری C امکانات ایمنی و رفاهی نظیر تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیق پذیر، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور نقطه کور، فناوری LED چراغ ها، نوربالای اتوماتیک، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سقف پانورامیک و … دیده می شود.

اولین نفر امتیاز دهید