خودروهای جتا تحویل مشتریان شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
مراسم تحویل جتا

صبح امروز شرکت ماموت خودرو با تحویل حدود ۱۰۰ دستگاه از خودروهای جتا  به وعده خود عمل کرد وخریدارانی که در دور اول عرضه این خودروها در سامانه جامع فروش خریداری کرده بودند، به آنها تحویل داد. این خودروها که شامل دو مدل VA7 و VS5 هستند، در واقع با استفاده از پلتفرم های فولکس […]

صبح امروز شرکت ماموت خودرو با تحویل حدود ۱۰۰ دستگاه از خودروهای جتا  به وعده خود عمل کرد وخریدارانی که در دور اول عرضه این خودروها در سامانه جامع فروش خریداری کرده بودند، به آنها تحویل داد.
این خودروها که شامل دو مدل VA7 و VS5 هستند، در واقع با استفاده از پلتفرم های فولکس واگن و بر اساس استانداردهای این کمپانی اروپا در چین تولید می شوند. این خودروها در خط تولید مشترک فولکس واگن و FAW ساخته شده و به بازارهای جهانی صادر می شوند.

مراسم تحویل جتا

خودروهای جتا از محدود خودروهای چینی است که اگر ادعای رگه های اروپایی را دارد در اصل وبا باز شدن  درب کاپوت خودرو به ریشه های اروپایی آن خواهید رسید جتا بجز امضای طراحی ، استفاده از پلتفرم مشهئر فولکس واگن در بسیاری از قطعات آن نشان و لوگوی فولکس واگن به چشم میخورد .

 

کراس اور جتا VS5 از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. قدرت این موتور توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی آیسین به چرخ های جلو منتقل می شود. همچنین کراس اور VS7 نیز که از دیگر خودروهای تحویلی ماموت خودرو بود، از نظر پلتفرم و مشخصات فنی با برادر کوچک تر خود یعنی VS5 برابر است.

مراسم تحویل جتا

اولین نفر امتیاز دهید