خودروهای جی ای سی پلاک ملی شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
جی ای سی

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس »، صبح دیروز راساموتور خبر از اخذ پلاک ملی دو مدل از خودروهای جی ای سی داد، جی ای سی امکو و جی ای سی امپو دو مدل از خودروبا کیفیت این کمپانی خوشنام چینی در ایران است که اکنون توانسته پلاک ملی بگیرد و بزودی شاهد حضور این دو […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس »، صبح دیروز راساموتور خبر از اخذ پلاک ملی دو مدل از خودروهای جی ای سی داد، جی ای سی امکو و جی ای سی امپو دو مدل از خودروبا کیفیت این کمپانی خوشنام چینی در ایران است که اکنون توانسته پلاک ملی بگیرد و بزودی شاهد حضور این دو مدل خودرو در خیابانها خواهیم بود.

 

طراحی خودرو

نمای جلویی خودرو، با چراغ‌های تهاجمی و تند و تیز و همچنین جلوپنجره مشکی رنگ با خطوط عمودی، تزئین شده است. در برخی از قسمت‌های سپر جلویی، تریم رنگی متضادی به کار رفته که در سایر بخش‌های خودرو مثل کالیپر ترمز و دور رینگ‌ها به چشم می‌خورد.

طراحی قسمت جلویی به گونه‌ای است که ما را به یاد طراحی محصولات نیسان و اینفینیتی می‌اندازد.

خطوط تند و تیز و متقاطعی در نمای جانبی به چشم می‌خورد که با پوشش مات، بیشتر خودنمایی می‌کند.

یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی، در راه بازار ایران/عکس و فیلم

نمای پشتی، آن تهاجمی بودن قسمت جلویی را ندارد. البته همین که گک در طراحی امپو به مانند سایر خودروهای چینی، به دنبال استفاده از چراغ متصل و کشیده و فارغ از خلاقیت نبوده، یک نقطه قوت محسوب می‌شود. دیفیوزر اسپرت امپو با به کار بردن دو اگزوز دوبل و چراغ ترمز سوم، جذاب‌تر شده است.

یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی، در راه بازار ایران/عکس و فیلم

کابین جی آی سی امپو، مانند نمای بیرونی، از پختگی نسبتا خوبی برخوردار بوده و حرف برای گفتن دارد. فرمان ۳ پره اسپرت و D کات، دسته دنده خلبانی شکل، دریچه تهویه هوای کشیده، نورپردازی داخلی و دو نمایشگر، در این بخش جذابیت خوبی دارند..

یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی، در راه بازار ایران/عکس و فیلم

رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، سنسور نور و باران، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر ۷ اینچی کیلومترشمار، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات-سرگرمی، اپل کارپلی، ۶ اسپیکر، نورپردازی داخلی، تهویه مطبوع اتوماتیک و دو کاناله، تنظیم برقی ۶ جهته صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، خروجی ۱۲ ولت قسمت جلو، پدل شیفتر، صدای اسپرت اگزوز، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، نگهداری خودرو بین خودرو و هشدار خروج از خطوط، کنترل خودرو در ترافیک، نوربالای خودکار و… از امکانات این خودرو است

یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی، در راه بازار ایران/عکس و فیلم

پیشرانه

در بخش موتوری نیز جی ای سی از یک  پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با۱۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتون‌متر گشتاور بهره میبرد. گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تّر، وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

تاب صفر تا صد این پیشرانه، کمتر از ۷ ثانیه اعلام شده است

اولین نفر امتیاز دهید