خودروی برقی ونوسیا D60EV PLUS با مکث موتور می آید

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
ونوسیاD60EV PLUS

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، ونوسیا (Venucia) از زیرمجموعه های  دانگ‌فنگ-نیسان است. ونوسیا با سبدی بزرگ از انواع محصولات سدان اس یو وی و کراس اوور در سالهای گذشته توانسته بازار قابل توجهی را در کشور چین برای خود بدست بیاورد. در18 اکتبر 2022 ونوسیل بظور رسمی D60EV PLUSرا در بازار چین عرضه کرد . […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، ونوسیا (Venucia) از زیرمجموعه های  دانگ‌فنگ-نیسان است. ونوسیا با سبدی بزرگ از انواع محصولات سدان اس یو وی و کراس اوور در سالهای گذشته توانسته بازار قابل توجهی را در کشور چین برای خود بدست بیاورد.

در18 اکتبر 2022 ونوسیل بظور رسمی D60EV PLUSرا در بازار چین عرضه کرد . این خودرو بر اساس نسخه بنزینی ونوسیا D60 Plus ساخته شده است و حدود قیمتی بین 18 تا 18.5 هزار دلار در چین به فروش می رسد.

ونوسیا با دو مدل باتری به بازار عرضه می شود باتری لیتیوم و فسفات آهن با برد 420کیلیومتر  و لیتیوم سه‌تاییبا برد 450کلیومتر در سبد ونوسیا قرار  این خودروساز مدعی است  که سری D60EV از ژانویه تا سپتامبر امسال، به تعداد 22,287 دستگاه فروخته شده است.

ابعاد ونوسیا D60EV PLUS عبارتند از 4774/1803/1505 میلی‌متر. فاصله محوری 2701 میلی‌متر  و 52 لیتر فضای بار دارد.  ظاهر جلوی خودرو، براساس طراحی Vشکل ونوسیا ساخته شده است. این سدان روی رینگ‌های 16 اینچی سوار شده و در قسمت عقب خودرو، حروف کلمه VENUCIA دیده می‌شود.

ونوسیا فضای داخلی قابل قبولی دارد و از یک فرمان چندمنظوره، نمایشگر 10 اینچی مرکزی و دکمه استارت بهره می برد . ویژگی‌های امنیتی‌ای مانند کنترل از راه دور خودرو، ردیابی و یادآوری خودکار تصادفاز دیگر اپشن هایی است که ونوسیا برای این خودرو در نظر گرفته است و قرار است این خودرو توسط مکث موتور بزودی وارد ایران شود و چون هنوز مشخصات فنی کاملتری از این خودرو گفته نشده پس از واردات این خودرو به کشور بیشتر راجب آن خواهیم نوشت.

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟