دنا جوانان مرداد امسال عرضه می شود

۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
دنا جوانان مرداد ماه می آید

دنا جوانان با امکانات جدید و با استاندارد های 85 گانه مرداد ماه امسال به تولید انبوه خواهد رسیدو روانه بازارمی شود

دنا جوانان ایران خودرو با موتور EF7PTC با حجم موتور 1/7 دهم لیتری وبا 161 اسب بخار توان و 240 نیوتون متر گشتاور  می تواند شتاب چشم گیری را به ثبت برساند.

این محصول مجهز به گیربکس اتوماتیک AT6 نسل هفتم است که در آن، حالت(AUTO NEUTRAL) در نظرگرفته شده است. این سیستم در صورتی که خودرو در حالت ساکن (در حالت رانندگی  (D))باشد در صورت فراموشی راننده در مدت معینی به صورت خودکار به روی دنده ی خلاص(N)  تغییر وضعیت  پیدا می کند و به محض رها کردن ترمز به صورت خودکار به حالت رانندگی انتقال داده می شود این امکان به کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمک می کند.

امکانات:

چراغ جلو و عقب جدید (چراغ جلو LED و نئون)، چراغ خوشامدگویی، چراغ نقشه‌خوانی و چراغ بدرقه در کنار تزییناتی مانند تودوزی مشکی جدید با طرح چوب، قطعات تزیینی داشبورد و رودری‌ها، دستگیره‌های کرومی درها، نوار کرومی دور شیشه درها، کف‌پوش موکتی با نوار قرمز رنگ و نشان توربو، دسته‌دنده جدید با گردگیر و دوخت قرمز و همچنین صندلی مخملی با دوخت قرمز و چرم، از امکانات به‌کاررفته در این محصول جدید است. سیستم ترمز ضد قفل با توزیع الکترونیکی نیرو، ترمزهای تمام‌دیسکی، سامانه کمکی ترمز، کمک حرکت در سربالایی، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری و سامانه کنترل هرزگردی چرخ‌ها یا کنترل کشش(TCS)، چهار کیسه هوا، دوربین عقب، کمک‌پارک عقب، سامانه پایش فشار باد و دمای تایرها، ایموبیلایزر یک‌پارچه با سیستم(PEPS)، آینه الکتروکرومیک( در صورت زیاد بودن نور تابیده‌ شده از پشت خودرو، به طور خودکار تیره شده و از ایجاد خیرگی چشم راننده جلوگیری می‌کند. این حالت در وضعیت دنده عقب به طور خودکار غیرفعال می‌شود تا راننده پشت خودرو را به طور شفاف مشاهده کند.)

کروزکنترل، ورود و استارت دکمه‌ای، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن اتوماتیک و سان‌روف برقی ، سیستم تهویه اتوماتیک و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، سیستم چندرسانه‌ای با قابلیت نمایش محتوای گوشی (میرورلینک) و راهنمای تعویض دنده (GSI) برای حالت دستی از امکانات این خودروی جوان پسند است.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟