دو مدل از خودروهای کیا در ایران استاندارد گرفت

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری «خودروپلاس»، بر طبق شنیده ها دو مدل خودروی کیا محصول وارداتی کوشا خودرو ظهر امروز استاندارد های لازم برای واردات و پلاک ملی را دریافت نمودند. شنیدهای حاکی از آن است در نامه ارسالی از سوی سازمان استاندارد دو مدل خودروی پگاس و سراتو برای اخذ پلاک ملی استانداردهای لازم […]

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری «خودروپلاس»، بر طبق شنیده ها دو مدل خودروی کیا محصول وارداتی کوشا خودرو ظهر امروز استاندارد های لازم برای واردات و پلاک ملی را دریافت نمودند.

شنیدهای حاکی از آن است در نامه ارسالی از سوی سازمان استاندارد دو مدل خودروی پگاس و سراتو برای اخذ پلاک ملی استانداردهای لازم را گذرانده و می تواند بزودی توسط کوشا خودرو به بازار عرضه شود .
بازدید رییس سازمان استاندارد از گمرک شهریار در روز گذشته سنگ های موجود در جلوی پای وارد کنندگان را کنار گذاشت و گویا قفل واردات خودرو و سد بزرگی بنام استاندارد به‌دست اسلام پناه باز شد.
حالا می توان پس از چندین ماه انتقاد به عملکرد اسلام پناه در استاندارد سازی خودروهای وارداتی و اخبار منتشر شده و وعده های داده شده توسط وی گفت: اسلام پناه بر وعده های خود ایستاد و قفل واردات را باز کرد .
رییس سازمان استاندارد وعده داده بود بزودی مشکل استاندارد سازی خودروهای وارداتی رفع خواهد شد که کمتر از یک هفته این وعده عملی شد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟