اخبار عمومی خودروخودروسازی خارجی

رونمایی لینکلن از خودرویی خاص

لینکلن آویاتور و فورد اکسپلورر از پلت‌فرم مشترکی استفاده می‌کنند و اکنون با توجه به تغییرات فورد اکسپلورر، مدل آویاتور لینکلن نیز عوض شده است. لینکلن نسبت به فورد، تجملات بیشتری به خودروهایش تزریق می‌کند، که با پکیج‌های ظاهری متعدد و سیستم‌های فناوری جدید که به جدا کردن آن از برادر ارزان‌ترش کمک می‌کند، مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» بزرگترین به روزرسانی در این خودرو درست در نمای جلو دیده می‌شود. چهره آویاتور دارای یک جلوپنجره بزرگتر در کنار چراغ‌های جلو است که در گوشه‌های بالایی آن به هم متصل می‌شوند. طراحی جدید قسمت پایین جلوپنجره و ورودی‌های هوای عمودی، در این قسمت خودنمایی می‌کنند.

حمله خودروسازان آمریکایی به قلب آلمانی‌ها / جدیدترین مدل لینکلن با طراحی فوق‌ جذاب معرفی شد/ عکس

در نمای جانبی و قسمت عقب، همان ظاهر نسل قبل را خواهید دید که آنچنان تغییری نکرده است. تغییرات ظاهری این فیس لیفت فقط در نمای جلویی دیده می‌شود.

 

یک تم مشابه در کابین خودرو وجود دارد، جایی که اکنون نمایشگرهای بزرگ‌تری برای راننده و سرنشین جلو عرضه می‌شود. صفحه نمایش مرکزی ۱۳.۲ اینچی در کنار نمایشگر کیلومترشمار ۱۲.۴ اینچی قرار می‌گیرد. بقیه قسمت‌های داخلی مانند قبل است، اگرچه لینکلن آن را با ترکیب‌های رنگی مختلفی عرضه می‌کند. لینکلن به مشتریان امکان انتخاب بسته‌های ظاهری مشکی متعدد و انتخاب رینگ‌های متنوع را می‌دهد.
در حالی که تغییرات بصری حداقل است، فناوری داستان بزرگ آویاتور ۲۰۲۵ است. Lincoln Digital Experience برای اولین بار در این خودرو ارائه شده است. این امر عملکرد گوگل و آمازون را در سیستم اطلاعات سرگرمی آویاتور یکپارچه و امکان استفاده از برنامه‌هایی مانند یوتیوب، گوگل مپس و اسپاتیفای و مرورگرهای وب را برای گشت و گذار در وب فراهم می‌کند. Google Assistant یا Alexa حاضر و آماده جهت کمک به مدیریت همه چیز از طریق دستورات صوتی هستند.

 

BlueCruise همچنین برای آویاتور ۲۰۲۵ عرضه شده است. لینکلن Co-Pilot ۳۶۰ نیز به صورت استاندارد ارائه و مجموعه گسترده‌ای از کمک‌های راننده را به این SUV می‌آورد.
آویاتور ۲۰۲۵ اواخر امسال به فروش می‌رسد و ارزان نخواهد بود. قیمت اولیه تریم Premiere از ۵۸۴۹۵ دلار شروع می‌شود که یک جهش ۵۱۵۵ دلاری نسبت به فیس قبل است. رزرو تریم متوسط ‌از ۶۷۴۹۵ دلار شروع می‌شود، در حالی که نسخه برتر Black Label حدود ۸۶۹۹۵ دلار قیمت دارد. آویاتور با در نظر گرفتن هزینه‌های مختلف در مدل فول آپشن، نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار ارزش دارد./خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا