ری را محصول جدید ایران خودرو به زودی در بازار ایران

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
ری را

به گزارش خودروپلاس، ری را کراس اوور ایران خودرو با صدور تاییدیه از سوی سازمان استاندارد، مجوز شماره گذاری دریافت کرد که این موضوع باعث می شود که ری را به زودی به بازار ایران بیاید. معاون طراحی ،تکوین و تحقیقات محصول ایران خودرو بیان کرد :ری‌را در یک قدمی برنامه‌ریزی برای عرضه به بازار […]

به گزارش خودروپلاس، ری را کراس اوور ایران خودرو با صدور تاییدیه از سوی سازمان استاندارد، مجوز شماره گذاری دریافت کرد که این موضوع باعث می شود که ری را به زودی به بازار ایران بیاید.
معاون طراحی ،تکوین و تحقیقات محصول ایران خودرو بیان کرد :ری‌را در یک قدمی برنامه‌ریزی برای عرضه به بازار قرار گرفتههمچنین افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های طراحی و توسعه محصول، ری‌را به عنوان اولین کراس‌اوور ملی، با تاییدیه سازمان استاندارد آماده شماره‌گذاری شد.
مهدی رادمنش معاون تحقیقات ایران خودرو بیان کرد که مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکیید داشت که ری را با بهترین شرایط کیفی عرضه خواهد شد.به گفته مهدی رادمنش :با اجرای مراحل کیفی‌سازی، ری‌را به زودی در مدار تولید انبوه ایران‌خودرو قرار خواهد گرفت.
همچنین تاکید کرد : ری را به دلیل استفاده از پلتفرم روز دنیا و تولید با کیفیت و بدنه مسحکم و طراحی منطبق با استاندارد های 85 گانه با سطح بالایی از تجهیزات ایمنی و رفاهی می تواند تجربه رانندگی بهتری را به مصرف کنندگان ارائه دهد. وی افزود: ری را قابلیت ارتقا به استاندارد های بین المللی آینده را نیز دارا است ،این خودرو بر اساس آخرین آزمون‌های تصادف از روبه‌رو، جانبی و عقب که در مرکز تست اروپایی انجام شده، این خودرو ایمن‌ترین محصول ساخت داخل به حساب می‌آید..

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟