زمان اعلام نوبت متقاضیان ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، امید قالیباف با بیان اینکه فرصت ویرایش خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه، دیشب به پایان رسید، اظهار داشت: در فرصت ویرایش برای متقاضیان خودرو که نوبت آن‌ها در سال ۱۴۰۳ اعلام شد، تعداد ۲۰۸ هزار و ۷۳۴ نفر از این فرصت استفاده کردند و اولویت خودرویی را تغییر دادند. سخنگوی […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، امید قالیباف با بیان اینکه فرصت ویرایش خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه، دیشب به پایان رسید، اظهار داشت: در فرصت ویرایش برای متقاضیان خودرو که نوبت آن‌ها در سال ۱۴۰۳ اعلام شد، تعداد ۲۰۸ هزار و ۷۳۴ نفر از این فرصت استفاده کردند و اولویت خودرویی را تغییر دادند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: زمان بندی تحویل خودرو برای این دسته از متقاضیان که در مدت تعیین شده (یعنی از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت) نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: گزینه انصراف از طرح قبلی هم برای کسانی که قصد دارند در مرحله دوم فروش خودرو شرکت کنند، از امروز فعال شده است. در بازه زمانی ۵ روزه (۵ تا ۱۰ اردیبهشت) برای ویرایش نوع خودروها، گزینه انصراف به طور موقت غیر فعال شده بود تا مشکلی از این حیث پیش نیاید.

” جدیدترین اخبار خودرو داخلی و اخبار خودرو خارجی را در رسانه خودرو پلاس دنبال کنید “

اولین نفر امتیاز دهید