سامانه یکپارچه خودروی وارداتی شبانه بروز شد

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کیا سلتوس

به گزارش «خودروپلاس»، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در واپسین دقایق شب گذشته به روزرسانی  شد و حال شش مدل خودروی جدید در اختیار متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گرفته است. در این نوبت سایپا، ماموت خودرو، KTL، پارس خودرو، معین خودرو و کوشا خودرو حضور دارند و به ترتیب چانگان CS55 پلاس، جتا VS7، هیوندای […]

به گزارش «خودروپلاس»، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در واپسین دقایق شب گذشته به روزرسانی  شد و حال شش مدل خودروی جدید در اختیار متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گرفته است. در این نوبت سایپا، ماموت خودرو، KTL، پارس خودرو، معین خودرو و کوشا خودرو حضور دارند و به ترتیب چانگان CS55 پلاس، جتا VS7، هیوندای النترا، زوتی DL5، تویوتا کرولا و کیا سلتوس را عرضه می کنند.

همچنین قرار است تا در روزهای آتی محصولات دیگری چون چانگان CS35 پلاس، هیوندای کُنا، هیوندای توسان، هیوندای کرتا، فیات ۵۰۰ و… به این سامانه اضافه شوند. در حال حاضر تنها افرادی می توانند برای خرید این شش خودروی وارداتی اقدام کنند که در اسفند ۱۴۰۱، ثبت نام خود را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی انجام داده باشند.

اینجا بخوانید:

کیا سلتوس ۲۰۲۳ تازه نفس کره ای با کوشا خودرو می آید

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید