اخبار عمومی خودرواخبار ویژهاسلایدر بالااسلایدر بزرگخودروهای تجاری

سهم بازار بیشتر هدف آرین دیزل برای سال ۱۴۰۳

آرین دیزل به دنبال افزایش سهم ۲۴درصدی خود به سهم ۴۰درصدی در سال آینده است

نشست خبری آرین دیزل شریک تجاری کمپانی جک و شکموتو در روزهای پایانی سال با موضوع اهداف و برنامه‌های سال ۱۴۰۳برگزار شد .

در این نشست سعید محمودی مدیر بخش محصولات تجاری جک از اهداف سال ۱۴۰۲ مجموعه آرین دیزل گفت: در سال گذشته توانستیم به تمام اهداف و برنامه های خود دست پیدا کنیم و در برخی نقاط از آن فراتر برویم .

سروش قاسمیه مدیر بخش محصولات تجاری شکموتو نیز از برنامه های سال آینده در خصوص گسترش خدمات پس از فروش و راه اندازی تعمیرگاه مرکزی این مجموعه خبر داد.

محمودی از تحویل کامیون ۱۲تن در سال آینده در شش ماهه اول سال خبر. داد و گفت:با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مطمینا سهم خوبی را این محصول از بازار کسب خواهد نمود‌.

وی در خصوص برنامه های سال آینده برند جک افزود:برای سال آینده هدف تولید چهار هزار دستگاه انواع کامیونت و کامیون است که از ۲۴درصد سهم بازار فعلی به ۴۰درصد بازار خواهیم رسید اما این مهم با تکمیل سبد کالایی در سال گذشته اتفاق خواهد افتاد.

قاسمیه در خصوص محصول جدید شکموتو X6000گفت :این محصول پرچمدار شکموتو و آرین دیزل خواهد بود و سال آینده به بازار می آید و در بحث خدمات پس از فروش در حال ارتقا کیفیت نمایندگان هستیم و در پاییز امسال دوره ۴۵روزه توسط مدرسین و مهندسین شکموتو برگزار شد و در سال آینده مرکز آموزش خودرو های تجاری خود را راه اندازی خواهیم نمود وی در خصوص تحویل خودرو های تجاری شکموتو افزود :در حال حاضر تولیدات را بروز تحویل داده و محصولات آینده را نیز با همین رویکرد تحویل مشتریان خواهیم داد.

محمودی در خصوص افزایش سبد محصولات با برند تجاری جک خاطر نشان کرد: در سال آینده محصول ۱۲تن رونمایی و تولید خواهد شد و خودرو های تناژ موجود نیز فیس لیفت خواهد شد و برروی خودرو های زیر شش نیز برنامه ریزی های ویژه ای داریم که در زمان تعیین شده گزارش آن را نیز ارایه میکنیم و محصولات را معرفی خواهیم نمود.

قاسمیه در خصوص سبد شکموتو در سال آینده گفت:در سال آینده دو تیپ کشنده اقتصادی و کشنده لوکس x6000را در سال آینده عرضه خواهیم نمود.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا