شرایط فروش اقساطی جک جی۴ + خرداد۱۴۰۳

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵

به گزارش خودروپلاس، شرایط فروش اقساطی جک جی۴ توسط شرکت کرمان موتور اعلام‌شد . این خودروی سدان با سبقت گرفتن از رقبای دیگر خود طی چند سال گذشته به یکی از محبوب ترین خودروهای سدان زیر ۸۰۰ میلیون تومان بازار تبدیل شده است و وجود شرایط اقساط و تحویل بموقع کرمان موتور در کنار کیفیت […]

به گزارش خودروپلاس، شرایط فروش اقساطی جک جی۴ توسط شرکت کرمان موتور اعلام‌شد .

این خودروی سدان با سبقت گرفتن از رقبای دیگر خود طی چند سال گذشته به یکی از محبوب ترین خودروهای سدان زیر ۸۰۰ میلیون تومان بازار تبدیل شده است و وجود شرایط اقساط و تحویل بموقع کرمان موتور در کنار کیفیت مناسب محصول باعث شده باعث شده تا شرایط فروش اقساطی جک جی ۴ همیشه با استقبال خوبی رو برو شود و این سدان به یکی از پر مخاطب ترین خودروهای سدان بازار بدل شود.

شرایط فروش اقساطی جک جی۴

در این شرایط فروش اقساطی جک جی ۴ پیش پرداخت برای هر سه شرایط ۱۸، ۲۴، و ۳۰ ماهه ۴۵۰ میلیون تومان برآورد شده است و اقساط بصورت هر سه ماه یکبار پرداخت خواهد شد

رنگهای ارائه شده در طرح فروش اقساطی جک جی۴ سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک ، قرمز. آبی، قهوه ای متالیک در نظر گرفته شده است .

مشخصات فنی: 

قلب تپنده جک جی۴ از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) تشکیل شده است.

این پیشرانه از سری پیشرانه های  گرین جت کمپانی جک بوده که نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کند.

این قلب تپنده استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارا است  و مصرف سوخت این خودرو در کاربری شهری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸لیتر و برای کاربری بیرون شهری و یا در جاده ها به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به طور میانگین ۶ لیتر است.

زمان تحویل

زمان تحویل این خودرو از زمان ثبت نهایی قرار داد فروش ۹۰ روز کاری در این طرح درج شده است . و مدل این خودروها ۱۴۰۳ میباشد.

این شرایط فروش تا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد اما به محض تکمیل ظرفیت فروش این خودرو بسته خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی جک جی۴ + جدول

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟