شرایط فروش KMC T9 اعلام شد + تیرماه1403

۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
KMC T9 + شرایط فروش

به گزارش خودروپلاس، شرایط فروش پیکاپ KMC T9 بصورت نقدی اعلام شد.این شرایط فروش از صبح شنبه 9 تیر ماه آغاز می شود. در این شرلیط فروش خودروهای پیکاپ KMC T9 با مدل 1403 و موعد نحویل 90 روز کاری و در رنگهای سفید، مشکی، قرمز، آبی ، خاکستری تحویل خواهد شد. این شرایط فروش […]

به گزارش خودروپلاس، شرایط فروش پیکاپ KMC T9 بصورت نقدی اعلام شد.این شرایط فروش از صبح شنبه 9 تیر ماه آغاز می شود.

در این شرلیط فروش خودروهای پیکاپ KMC T9 با مدل 1403 و موعد نحویل 90 روز کاری و در رنگهای سفید، مشکی، قرمز، آبی ، خاکستری تحویل خواهد شد.

این شرایط فروش از ساعت 8 صبح روز شنبه 9 تیر ماه برای متقاضیان پیکاپ KMC T9  فعال است و متقاضیان میتوانند با مراجعه به نمایندگی های کرمان موتور این محصول را خریداری نمایند.

شرایط فروش نقدی KMC T9 – تیر ماه 1403

نام محصول

KMC T9

نوع فروش

فروش نقدی

قیمت

1.979.400.000
مدل

1403

رنگ ها

سفید، مشکی، قرمز، آبی ، خاکستری

تحویل

90 روز کاری

کی ام سی T9اولین پیکاپ ایران است که دارای سقف پانورامااست و از نظر امکانات ایمنی و آپشن ها دارای سطح مناسبی است .

مشخصات فنی پیکاپ KMC T9

کی ام سی T9، یک قلب تپینده دولیتری توربوشارژر چهار سیلندر  دارد که حداکثر 221 اسب‌بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان از قدرت و گشتاور توسط گیربکس هشت سرعته خودکار به چهار چرخ خودرو انتقال می‌یابند.

سطح آپشن‌های کی ام سی T9 نسبت به کی ام سی T8‌ بالاتر است. هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، آینه‌های برقی تاشو به همراه گرمکن، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف تجهیزات این خودرو را در نسخه فول آپشن تشکیل می‌دهند.

پیکاپ T9همچون نسل قبلی خود KMC T8مورد استقبال خریداران قرار گرفته است و کرمان خودرو قصد دارد تا با افزایش تولید این محصول همچون مدل قبلی همچنان پرچمدار فروش پیکاپ در کشور باشد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 9 تیر 1403 - 23:05

    شرایط اقساط ندارن