فراخوان وسیع جیپ

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» به نقل از دنیای اقتصاد، این خودروساز در حال فراخوانی 132هزار و 99 دستگاه خودرو در ایالات متحده برای رفع این مشکل است. خودروهای آسیب‌دیده با یک ماژول بالابر برقی در نقطه‌‌ای آسیب‌پذیر در برابر نفوذ آب ساخته شده‌‌اند. این موضوع می‌تواند منجر به اتصال برق احتمالی شود که می‌تواند […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» به نقل از دنیای اقتصاد، این خودروساز در حال فراخوانی 132هزار و 99 دستگاه خودرو در ایالات متحده برای رفع این مشکل است. خودروهای آسیب‌دیده با یک ماژول بالابر برقی در نقطه‌‌ای آسیب‌پذیر در برابر نفوذ آب ساخته شده‌‌اند.

این موضوع می‌تواند منجر به اتصال برق احتمالی شود که می‌تواند باعث آتش‌سوزی وسیله نقلیه شود.

به گفته اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، این فراخوان خودروهایی را شامل می‌شود که قبلا طی فراخوانی در سال 2015 تعمیر شده بودند و سعی در تعمیر این مشکل داشتند.

این خودروساز پس از مشاهده افزایش آتش‌سوزی محفظه بار در کراس‌اوورهای چروکی در سال‌های 2014-2015، بررسی این مشکل را در ژانویه 2022 آغاز کرد.

الگوهای آتش‌سوزی، اظهارات شاهدان و تاریخچه خودرو توسط مهندسان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت تا در مورد ماژول بالابر برقی و تغییرات ایجاد‌شده در طراحی آن در طول تولید اطلاعات کسب کند.

” جدیدترین اخبار خودرو داخلی و اخبار خودرو خارجی را در رسانه خودرو پلاس دنبال کنید “

اولین نفر امتیاز دهید