فولکس واگن اطلس در نمایشگاه خودروی شیکاگو رونمایی شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»،شرکت فولکس واگن آمریکا امروز در نمایشگاه خودرو شیکاگو از اطلس و اطلس کراس اسپرت جدید 2024 رونمایی کرد. خودروهای هفت و پنج نفره به روز شده، فناوری پیشرفته، طراحی‌های داخلی و مواد ارتقا یافته و پیشرانه‌ای زنده‌تر را ارائه می‌دهند. پابلو دی سی، رئیس و مدیرعامل فولکس واگن آمریکا گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»،شرکت فولکس واگن آمریکا امروز در نمایشگاه خودرو شیکاگو از اطلس و اطلس کراس اسپرت جدید 2024 رونمایی کرد. خودروهای هفت و پنج نفره به روز شده، فناوری پیشرفته، طراحی‌های داخلی و مواد ارتقا یافته و پیشرانه‌ای زنده‌تر را ارائه می‌دهند.

پابلو دی سی، رئیس و مدیرعامل فولکس واگن آمریکا گفت: «اطلس اولین فولکس واگن مدرنی بود که به طور خاص برای خریداران آمریکایی طراحی، مهندسی و تولید شد و از زمان آغاز به کار، به یک بازیگر اصلی در بازار ایالات متحده تبدیل شده است». اطلس و اطلس کراس اسپرت به روز شده، با فضای داخلی زیبا و جدید و موتور توربوشارژ پیچیده که هم عملکرد و هم تجربه رانندگی را بهبود می بخشد، همچنان بر این موفقیت استوار است.

در حالی که اطلس و اطلس کراس اسپرت به روز شده، زیربنای مدل‌های موفق قبلی را حفظ می‌کنند، فضای داخلی جادار هر خودرو ارتقای عمده‌ای را برای مدل سال 2024 دریافت می‌کند. مواد درجه یک، از جمله داشبورد لمسی نرم با تزئینات چرمی و کنسول میانی، در همه جا مورد استفاده قرار گرفته اند. تزئینات و تزئینات ردیف جلو به طور یکپارچه در پانل داشبورد جاری می شود و کابینی مجلل ایجاد می کند. نورپردازی محیطی موجود با 30 انتخاب رنگ جفت با دکور نوآورانه داشبورد با نور پس زمینه با نام مدل برای ارتقای طراحی جدید. مدل‌های رده بالا دارای صندلی‌های چرمی کوت‌دار با طرح الماس هستند.

فرمان گرم‌شونده با پدل‌های تعویض دنده، صندلی‌های جلوی تهویه‌شونده و صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم ارتفاع، به همراه کنترل تهویه مطبوع خودکار و کنترل صوتی Climatronic . کنسول وسط با یک فضای ذخیره سازی در زیر آن دوباره طراحی شده است. سطوح چرمی صندلی و گرمکن صندلی‌های عقب در حال حاضر نسبت به مدل‌های قبلی با خط تریم پایین‌تری در دسترس هستند.

فناوری پیشرفته در Atlas و Atlas Cross Sport به روز شده، تجربه مرتبط تری را ارائه می دهد. یک صفحه نمایش 12 اینچی اطلاعات و سرگرمی شناور یک نقطه کانونی زیبا در کابین بازطراحی شده است و رانندگان در هر سطح تریم از کابین 10.25 اینچی کاملاً قابل تنظیم Volkswagen Digital Cockpit Pro بهره می برند. اتصال دستگاه‌ها با App-Connect استاندارد بی‌سیم، شارژ بی‌سیم و شش پورت USB-C (هشت پورت موجود) با شارژ سریع ۴۵ واتی آسان‌تر از همیشه است.

فناوری کمک راننده IQ.DRIVE، که دارای قابلیت نیمه خودکار عملی است، اکنون نیز استاندارد است. در بزرگراه، IQ.DRIVE دارای مرکز خط و فرمان خازنی برای سهولت در رانندگی است. در اطراف شهر، IQ.DRIVE به شما کمک می کند موانع پیش روی خود را غافلگیر کنید و اطراف شما را زیر نظر دارد تا رانندگی ایمن تر شود. نمایشگر هدآپ و کروز کنترل تطبیقی پیش بینی کننده نیز موجود است.

باز کردن گالری تصاویر
اولین نفر امتیاز دهید