قدرتمند و تجمل مدرن در BMW X6 M

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، استعداد پویا، حضور قدرتمند و تجمل مدرن، ویژگی خودروی جدید BMW X5 M 2024 Sports Activity Vehicle و 2024 X6 M Sports Activity Coupe را مشخص می کند. BMW X5 M و BMW X6 M اکنون به صورت انحصاری به عنوان مدل های رقابتی ارائه خواهند شد – با […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، استعداد پویا، حضور قدرتمند و تجمل مدرن، ویژگی خودروی جدید BMW X5 M 2024 Sports Activity Vehicle و 2024 X6 M Sports Activity Coupe را مشخص می کند. BMW X5 M و BMW X6 M اکنون به صورت انحصاری به عنوان مدل های رقابتی ارائه خواهند شد – با موتور V8 جدید با فناوری هیبریدی ملایم 48 ولت که حداکثر توان خروجی 617 اسب بخار، به روز رسانی های طراحی بیرونی و آخرین نسل سیستم کنترل/عملیات iDrive را ارائه می دهد. با نمایشگر خمیده BMW و سیستم عامل BMW 8 کامل شده است.

BMW X5 M Competition و BMW X6 M Competition جدید در ماه مارس در Amelia Island Concours d’Elegance به نمایش عمومی خواهند آمد و تولید در کارخانه گروه BMW اسپارتانبورگ در ماه آوریل آغاز خواهد شد. مرکز صلاحیت مدل‌های BMW X همچنین میزبان تولید BMW X3 M، BMW X4 M و BMW XM است – اولین وسیله نقلیه با عملکرد بالا از BMW M GmbH با پیشرانه هیبریدی پلاگین.

اولین مدل‌های با کارایی بالا از BMW M GmbH با فناوری 48 ولت

با جدیدترین نسل از فناوری پیشرانه برای BMW X5 M Competition جدید و BMW X6 M Competition جدید، BMW M GmbH با برقی‌سازی پیشروی می‌کند. در این خودروهای جدید، فناوری هیبریدی ملایم 48 ولتی با BMW M آغاز به کار کرد و موتور V8 جدید با فناوری M TwinPower Turbo را تقویت کرد. با هم، تقویت ارائه شده توسط موتور الکتریکی و ویژگی دور بالا موتور V8 عملکردی را که خودروهای M به خاطر آن مشهور هستند، به سطح قانع‌کننده‌تری می‌رسانند.

موتور الکتریکی، کامل با الکترونیک قدرت، در محفظه فشرده گیربکس 8 سرعته M Steptronic ادغام شده است و حداکثر 12 اسب بخار قدرت و 147 پوند فوت گشتاور را ارائه می دهد. نتیجه این است که قدرت به طور قابل توجهی سریعتر تحویل داده می شود، که پیشرانه را قادر می سازد به هر حرکت پدال گاز پاسخ دهد. افزایش قدرت به طور پیوسته در محدوده بالای دور ادامه می یابد. برای راننده، این به معنای عملکرد بسیار با روحیه و مطمئن است، هم در هنگام شتاب گیری خارج از خط و هم در هنگام شتاب گیری میان برد. با موتور الکتریکی که موتور احتراق را تحت بارهای ثابت پشتیبانی می کند، در بسیاری از شرایط موتور می تواند در یک پنجره بار بهینه کار کند، بنابراین راندمان آن افزایش می یابد.

انرژی مورد نیاز برای برق اضافی در یک باتری 48 ولتی در محفظه موتور ذخیره می شود. باتری از طریق بازیابی تطبیقی ​​در زیر ترمز و در حالت اضطراری شارژ می شود و همچنین انرژی بازیابی شده را به سیستم الکتریکی می رساند. موتور الکتریکی همچنین به عنوان یک ژنراتور استارت نصب شده روی میل لنگ کار می کند. این تضمین می کند که موتور احتراق به آرامی جرقه می زند، چیزی که راننده در عملکرد عملکرد استارت استاپ خودکار متوجه آن خواهد شد. ژنراتور 48 ولت موتور را با حداقل لرزش خاموش می کند و دوباره بدون مزاحمت روشن می شود.

باز کردن گالری تصاویر

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟