مسعود پزشکیان:

واردات خودرو باید ادامه پیدا کند کمبود ارز بهانه است

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱
مسعود پزشکیان

به گزارش خودروپلاس، در مناظره شب جاری میان دو کاندیدای  ریاست جمهوری مسعود پزشکیان در خصوص سوال مجری برنامه در خصوص واردات خودرو گفت: واردات خودرو مشکل ارز ندارد خیلی از وارد کنندگان منابع ارز را از خارج تامین می‌کنند و جلوگیری از واردات خودرو فقط یک بهانه است من مخالف واردات خودرو های دست […]

به گزارش خودروپلاس، در مناظره شب جاری میان دو کاندیدای  ریاست جمهوری مسعود پزشکیان در خصوص سوال مجری برنامه در خصوص واردات خودرو گفت: واردات خودرو مشکل ارز ندارد خیلی از وارد کنندگان منابع ارز را از خارج تامین می‌کنند و جلوگیری از واردات خودرو فقط یک بهانه است من مخالف واردات خودرو های دست دوم هستم زیرا شان مردم ایران سوتر شدن بر خودرو های دست دوم نیست اکنون عام مردم توان خرید خودرو های وارداتی را ندارند زیرا خودرو ها در کشور اصلی قیمتی چند هزار دلاری دارد ولی وقتی وارد کشور می‌شود بدلیل تعرفه ها ثی بالا چند ده هزار دلاری می‌شود.

مسعود پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری برای دولت چهارده گفت: مخالفتی با تولید نیست ولی فرق است میان پژو 405 و لندکروز و باید رقابت ایجاد کرد تا کیفیت خودرو ها بالا برود و رقابت بر سر کیفیت خودرو شکل بگیرد.

موضوع واردات خودرو در دولت آینده پاره ای از ابهام بود که مسعود پزشکیان در دوشنبه شب در خصوص آن تو ضیح های داد که خیال بسیاری را در این خصوص راحت کرد .

پزشکیان گفت: الویت دولت من دارو و کالای اساسی است و پس از آن اگر نیاز باشد و وارد کنندگان نتوانند. از خارج تامین ارز و سرمایه کنند حتما ارز به آنها تعلق خواهد گرفت زیرا خودرو از دغدغه های اصلی مردم است .

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟