کاما‌ ESP۶ ون برقی آریا دیزل در اتو اکسپوی تهران رونمایی شد

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کاما‌ ESP۶

به گزارش خبرنگار «خودروپلاس»، این روز ها بازار خودروهای برقی وارداتی بسیار داغ است و حتی تجاری سازان اقدام به واردات کامیونت های برقی نموده اند اما سالهاست حمل ونقل شهری ما با کمبود ون های بنزینی طرف بوده .شرکت آریا دیزل در یک حرکت غافل گیرانه در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران از ون برقی […]

به گزارش خبرنگار «خودروپلاس»، این روز ها بازار خودروهای برقی وارداتی بسیار داغ است و حتی تجاری سازان اقدام به واردات کامیونت های برقی نموده اند اما سالهاست حمل ونقل شهری ما با کمبود ون های بنزینی طرف بوده .شرکت آریا دیزل در یک حرکت غافل گیرانه در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران از ون برقی باری و مسافری کاما6‌ ESP رونمایی کرد .

پیشرانه الکتریکی ون کاما‌6‌ ESP ساخت شرکت ووهان لینکونترال است که قدرت خود را از طریق یک باتری ۶۱.۹ کیلووات ساعتی تامین می ‌کند؛ این ون قادر است تا با یک بار شارژ، ۴۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

این ون در طول، عرض و ارتفاع، به ترتیب ابعادی معادل ۴۸۶۰ میلی‌متر، ۱۷۱۵ میلی‌متر و ۱۹۹۵ میلی‌متر دارد و همچنین وزن خالص نسخه مسافری این ون هزار و ۶۲۰ کیلوگرم و وزن ناخالص آن، دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم اعلام شده است.

کاما‌ ESP۶

کاما‌ ESP۶

امکانات رفاهی و ایمنی ون برقی کاما 6‌ ESP شامل کیسه هوا، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم کنترل پایداری، فرمان برقی، مالتی مدیای هفت اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قفل مرکزی درب‌ها، چراغ رانندگی در روز، چراغ مه شکن جلو، کروز کنترل، رادار خط خوان، ترمز اضطراری، دوربین و سنسور پارک عقب است.

آریا دیزل با توجه به سیاست‌های دولت و همچنین شدت آلایندگی هوا که کلانشهرها با آن درگیر هستند، اقدام به برنامه ریزی برای این ون برقی نموده است؛ این خودرو که ون مسافری است؛ می‌تواند برای تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از ۹ تا ۱۵ بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود

اولین نفر امتیاز دهید