کیا سلتوس تحویل اولین مشتری کوشا خودرو شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس، اولین خودروی کیا سلتوس صبح امروز و پس از گذشت شش سال از بسته شدن واردات با شکستن سد تحریم های داخلی و خارجی تحویل اولین مشتری تکمیل وجه کننده شد . کوشا خودرو در دور جدید واردات وظیفه فروش و نصب دمات پس از فروش محصولات کیا در ایران […]

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس، اولین خودروی کیا سلتوس صبح امروز و پس از گذشت شش سال از بسته شدن واردات با شکستن سد تحریم های داخلی و خارجی تحویل اولین مشتری تکمیل وجه کننده شد .

کوشا خودرو در دور جدید واردات وظیفه فروش و نصب دمات پس از فروش محصولات کیا در ایران را برعهده دارد .

تحویل کیا سلتوس

کوشا خودرو صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت و رسانه های تخصصی خودرو اولین خودروی وارداتی کیا را به اولین مشتری که تکمیل وجه خود را برای خودروی سلتوس تکمیل نموده است تحویل داد .

تحویل کیا سلتوس

مشخصات فنی 

کیا سلتوس نختسنی کیا وارداتی است که حالا تحویل مشتریان شده است. قرار است در آینده نزدیک عرضه مدل های پگاس، سونت، اسپورتیج، K5 و سید را هم در سامانه وارداتی ها داشته باشیم. کیا سلتوس به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی MPI مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۳۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۷ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را برای این کراس اوور کره ای داریم.

کیا سلتوس

از جمله امکانات کیا سلتوس می توان به ۲ کیسه هوا (سرنشینان جلو)، سامانه کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، کیت کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، سامانه پایش فشار باد تایر ها، کامپیوتر سفری، اندروید اتو، اپل کارپلی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، تنظیم صندلی به صورت برقی، پورت USB، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، سانروف، خروجی ۱۲ ولت، چراغ روشنایی روز و… اشاره کنیم.

همچنین قیمت نهایی کیا سلتوس نیز ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

باز کردن گالری تصاویر
اولین نفر امتیاز دهید