کیا سلتوس 2024، یک آبی جذاب

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، کیا سلتوس 2024 با رنگ آبی  پرجنب و جوش می درخشد،  این اتومبیل امروز اولین نمایش خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 انجام داد، جایی که این شاسی بلند کامپکت تغییرات بزرگی را به رخ کشید. این خودرو به گونه ای است کخ در نگاه اول گویی طراحی […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، کیا سلتوس 2024 با رنگ آبی  پرجنب و جوش می درخشد،  این اتومبیل امروز اولین نمایش خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 انجام داد، جایی که این شاسی بلند کامپکت تغییرات بزرگی را به رخ کشید.

این خودرو به گونه ای است کخ در نگاه اول گویی طراحی شده برای جذب مشتریانی که از زندگی در حال حرکت لذت می‌برند، سلتوس به لطف طراحی ظریف بیرونی، حضور قدرتمندتری دارد، در حالی که در داخل، صفحه‌نمایش پانوراما در دسترس اولین سگمنت 3 محور کابین آینده‌نگر و مدرن است.

سلتوس با یک پیشرانه پر جنب و جوش زیر کاپوت و تریم جدید X-Line که به خط تولید اضافه شده است، شور و نشاط را به انواع ماجراجویی، از رفت و آمد به مناظر شهری و پیمایش در خیابان‌های شلوغ شهر گرفته تا رانندگی در امتداد ساحل در یک سفر موج‌سواری یا  یک کمپینگ به شما خواهد داد .
استیون سنتر، مدیر ارشد اجرایی و EVP کیا آمریکا در این نمایشگاه ، گفت: «پایگاه شاسی‌بلندهای توانمند ما قوی‌تر از همیشه است، و علی‌رغم اینکه سلتوس کوچک‌ترین از این دسته است، از زمان معرفی خود عملکردی قدرتمندی  داشته است. سلتوس 2024 با سبک برجسته، برخی از جدیدترین فناوری‌ها، سیستم‌های کمک راننده پیشرفته و عملکرد مشتاقانه، به عنوان دروازه‌ای عالی برای ورود به SUV‌های بزرگ‌تر و توانمندتر  عمل می‌کند»

انتظار می رود Seltos4 2024 که در پیکربندی های چرخ جلو و چهار چرخ متحرک موجود است، در نیمه اول سال 2023 وارد نمایشگاه شود.

چیزی جدید، چیزی آبی

♦ تعدادی از جزئیات بیرونی با شکل‌های فنی و آینده‌نگر اصلاح شده‌اند تا سلتوس 2024 را در میان میدان شلوغ شاسی‌بلندهای کوچک تازه نگه دارد:
جلوپنجره بینی ببر بزرگتر به  عرض تاکید می کند و ظاهری قوی تر به سلتوس می بخشد، با جلوپنجره جلویی که توسط چراغ های جلو LED تمام پروژکتور موجود بسته شده است.

♦ نورپردازی با امضای Star Map موجود در جلوپنجره تصویری متمایز ایجاد می‌کند تا رهگذران و رانندگان سلتوس را از راه دور تشخیص دهند.
شکل های سفت و سخت جدید روی سپر جلو به Seltos حالتی مطمئن تر و خشن تر می دهد.

♦ چراغ های مه شکن عمودی با چراغ های روشنایی در روز ادغام شده اند تا ظاهری تمیزتر داشته باشند.

♦ طراحی روشنایی عقب در درب عقب، به علاوه لامپ پشتیبان و بازتابنده عقب در سپر پایینی شبیه به نور مشخص در جلو
طرح‌های هندسی چرخ‌های جدید در تریم‌های LX، S، EX و SX

♦ رنگ بیرونی جدید و جذاب Pluton Blue و همچنین فیوژن مشکی و والای سبز موجود است.

♦ فضای داخلی Seltos با صفحه نمایش های روشن و اشکال هندسی تمیز و تمیز، حال و هوای آینده نگرانه ای را ایجاد می کند.

♦ صفحه نمایش پانورامای سگمنت-first2 موجود که ترکیبی از خوشه ابزار 10.25 اینچی و نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی است.

♦ دسته ابزار جدید 4.2 اینچی با ارتقاء گیج دیجیتال.

♦تزئینات جدید داشبورد مطابق با عناصر طراحی افقی سلتوس در نمای بیرونی است.

 

علی رمضانی

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟