اخبار عمومی خودرواخبار ویژهاسلایدر بالااسلایدر بزرگسرویس ویدئومعرفی خودرو

 کی ام سی T9پیکاپ جدید کرمان موتوردر اتو اکسپو تهران

کی ام سی T9 در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران بعنوان اولین پیکاپ اتوماتیک کرمان موتور رخ نشان داد

به گزارش خبرنگار «خودروپلاس»،کرمان موتور پس از عرضه موفق پیکاپ کی ام سی T8حالا برای رقابت بیشتر با دیگر پیکاپ های بازار به سراغ  کی ام سی T9 یا همان جک هانتر رفته است .

کی ام سی T9از نظر سبک طراحی، طراحی قابل قبولی دارد و از نظر دیزاین داخلی نیز از بسیاری از زقبای بازار یک سرو گردن بالاتر است .

کی ام سی T9اولین پیکاپ ایران است که دارای سقف پانورامااست و از نظر امکانات ایمنی و آپشن ها دارای سطح مناسبی است .

 کی ام سی T9، یک قلب تپینده دولیتری توربوشارژر چهار سیلندر  دارد که حداکثر ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان از قدرت و گشتاور توسط گیربکس هشت سرعته خودکار به چهار چرخ خودرو انتقال می‌یابند.

سطح آپشن‌های KMC T9 نسبت به کی ام سی T8‌ بالاتر است. هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، آینه‌های برقی تاشو به همراه گرمکن، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف تجهیزات این خودرو را در نسخه فول آپشن تشکیل می‌دهند.

کرمان موتور برنامه دارد تا این پیکاپ  کی ام سی T9 را سال آینده به بازار عرضه کند که در این صورت باید سال آینده شاهد رقابت جذاب بین پیکاپ های اتومات بازار کشور باشیم .

حالا کرمان موتور با عرضه این پیکاپ سبد محصولات خودرا از قبل تکمبل تر نموده و آنطوزر که از شواهد پیداست کرمانی ها برای عرضه این پیکاپ برنامه های ویژه ای در سر دارند اما نکته جالب این پیکاپ مونتاژ /ان توسط کرمان موتور است که این ویژگی آن را از برخی از رقبای دیگر وارداتی متمایز می کند.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا