دسته ویدیو ها:
ون جذاب کارو تجاری

تست و بررسی ایندروز

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند سالی میشه که بنا به دلایل مختلف اوضاع و احوال اقتصادی چندان خوب نیست. قیمت همه چی رفته بالا.درسته که هنوز چرخای اقتصاد می چرخه .ولی خوب بدون تعارف باید بگیم که خیلی رو ون نیست. بالا رفتن قیمت اجاره بها و مواد اولیه و ابزار کار و خلاصه شرایط شروع یک کسب و کار و تجارت هم مزید بر علت شده.

چند سالی میشه که بنا به دلایل مختلف اوضاع و احوال اقتصادی چندان خوب نیست. قیمت همه چی رفته بالا.درسته که هنوز چرخای اقتصاد می چرخه .ولی خوب بدون تعارف باید بگیم که خیلی روون نیست. بالا رفتن قیمت اجاره بها و مواد اولیه و ابزار کار و خلاصه شرایط شروع یک کسب و کار و تجارت هم مزید بر علت شده.
یعنی شاید خیلی از افراد ایده و طرح دارن و توانایی راه اندازی یه کسب و کار تازه هم دارند. ولی مشکلاتی که پیش روی اونا قرار داده کار رو سخت کرده . تو همین شرایط اما هم ذائقه بازار و سلیفه ها تغییر کرده و هم فعالان خرد و کلان دوست دارن که برای ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات و سرویس ها مد نظر ٬ پیشرفت کنند و با خلاقیت و سرویس هاخوب و ناب بتونن سهم بازارشون بیشتر کنن و به تعداد مشتریاشون اضافه کنن. مشکل اینجاست که به رغم همه تلاش ها و کوشش ها و خلاقیت ها بازهم کار اونجوری که باید و شاید درست جفت و جور از کار در نمیاد.انگار یه چیزی کمه. البته کم بود.چون حالا با ون اینرودز خیلی از افراد به اونی که دنبالش بودن می تونن برسن.
یعنی میشه این ون جمع و جور بهمن موتور رو یک مشاور کسب و کار دونست.میشه اونه یه آچار فرانسه تو حمل و نقل و صنایع وابسته به شمار آورد. یعنی اینرودز غیر از اینکه یک گزینه مناسب برای کسب و کارهای کوچک با یه دنیا قابلیت و کاربری مختلف به شمار میاد٬ برای خیلی از کسب وکارهای جاری نیز می تونه مناسب باشه. ساده تر اینکه اینرودز رو می شه یک استاندارد و شاخص جدید در حمل و نقل تو اقتصاد خرد و کلان تعریف کرد. ونی همه کاره که می تونه شبیه اون چیزی درباید که مالکش دوست داره یا اون شغل بهش نیاز داره. اینرودز بهمن موتور اسفند 1400 رونمایی و خرداد سال 1401 عرضه اولیه اش شروع شد .البته این ون که تا حالا در دو نسخه کارگو و مسافری توسط بهمن موتور تولید و عرضه بر پایه دانگ‌ فنگ سی‌اس 35 ساخته شده که اولین بار تو سال 2012 به بازار چین راه پیدا کرد . ظاهر خارجی این ون مسافری اقتصادی، با نسخه باری آن تفاوتی ندارد و تنها رودری‌ها و پنجره‌ها اضافه شده‌اند؛ اما فضای داخلی بسیار متفاوت است و 7 صندلی به آن اضافه شده که مجموع ظرفیتش به 9 نفر می‌رسد.
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟