اخبار روز خودرواخبار ویژه

حضور بیش از ۲۰ خودروساز در نمایشگاه خودرو مشهد

عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه های خودرو کشور گفت: در بیست و سومین دوره از نمایشگاه های خودرویی مشهد بیشتر از ۲۰ شرکت خودروساز حضور داشته و تعداد زیادی رونمایی خودرو جدید نیز انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری«خودرو پلاس» بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد فردا آغاز به کار خواهد کرد، این نمایشگاه را می توان یکی از گردهمایی های مهم صنعت خودرو در کشور معرفی کرد. چرا که وضعیت تنوع خودرو در بازار تا پایان سال از نمایشگاه مذکور مشخص می شود، طبق سنوات گذشته صنایع خودروسازی تلاش می کنند که یکی از دستاوردهای مهم خود را در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی کنند، برای بررسی وضعیت خودروسازان حاضر در این نمایشگاه با «علی عاجزی» مدیر برگزاری نمایشگاه های خودرو کشور به گفت وگو پرداختیم:

در نمایشگاه خودرویی مشهد بیشتر از ۲۰ شرکت خودروساز حضور دارند که از مهم ترین های آن می توان به گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، گروه بهمن و آرین پارس موتور اشاره کرد

* به عنوان سوال نخست، در نمایشگاه خودرو مشهد چند شرکت خودروساز حضور دارند؟

بیست و سومین دوره نمایشگاه خودرویی مشهد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر از ۹ تا ۱۲ شهریور ماه برگزار می شود، در این رویداد بیشتر از ۲۰ شرکت خودروساز حضور دارند که از مهم ترین های آن می توان به گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، گروه بهمن و آرین پارس موتور اشاره کرد.

چند خودروساز به نمایشگاه خودرو مشهد رفتند؟ | رونمایی از چند محصول جدید در مهم ترین گردهمایی خودرویی

* باتوجه به اینکه سد واردات خودرو شکسته است، در نمایشگاه خودرویی مشهد چند رونمایی و معرفی محصول انجام خواهد شد؟

باتئجه به اینکه شرکت های خودروساز تلاش دارند که آخرین دستاوردهای خود را به نمایشگاه مشهد بیاورند، تعداد زیادی رونمایی و معرفی خودروهای جدید به  بازار کشور انجام خواهد شد. چرا که مشهد قدیمی ترین نمایشگاه خودرو کشور است که هر سال این رویداد را برگزار می کند، در مقطعی از زمان که برگزاری نمایشگاه های خودرو در تهران وقفه چند سال داشت، مشهد جای خالی تهران را پر کرده بود.

* پیشتر به این موضوع اشاره کردید که بیشتر از ۲۰ شرکت خودروساز در این نمایشگاه حضور دارند، آیا از شرکت های موتورسیکلت ساز یا خودروساز سنگین نیز در این رویداد شرکت کردند؟

بله، باتوجه به شرایط فعلی صنعت خودرو کشور حضور در نمایشگاه مشهد در دستور کار بیشتر شرکت های خودروساز قرار گرفته است، خودروسازان سنگین، شرکت های خودرویی تولید کننده محصولات سواری و پیکاپ و موتورسیکلت سازان در این نمایشگاه حضور دارند.

* باتوجه به اینکه بدنه وزارت صمت با سکان داری عباس علی آبادی نسبت به گذشته توجه بیشتری به خودرو پیدا کردند، از وزارت صمت مقام مسئول جهت افتتاح حضور خواهد داشت؟

احتمالا در نمایشگاه خودرویی مشهد میزبان یکی از معاونین وزیر صمت باشیم، همچنین باید اشاره داشت که در این گردهمایی پذیرایی نمایندگان مجلس شواری اسلامی نیز هستیم./بازار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا