اخبار عمومی خودرواخبار ویژهاسلایدر بالااسلایدر بزرگسرویس ویدئو

جئو متری C خودروی برقی فردا موتورز در اتو اکسپوتهران

نمایشگاه خودروی تهران «اتواکسپو» امسال شاهد بسیاری از خودروهای برقی بروز آسیایی در این نمایشگاه است اما جئو متریCمحصول وارداتی فردا موتور به لحاظ طراحی داخلی و خارجی کمی خاص تر از دیگر رقبا به چشم می آید

جئو متری C خودروی برقی فردا موتورز در اتو اکسپوتهران

نمایشگاه خودروی تهران «اتواکسپو» امسال شاهد بسیاری از خودروهای برقی بروز آسیایی در این نمایشگاه است اما جئو متریCمحصول وارداتی فردا موتور به لحاظ طراحی داخلی و خارجی کمی خاص تر از دیگر رقبا به چشم می آید هر چند نباید از نام برند جیلی بروی این خودرو غافل شد جیلی از برندهای چینی خوشنام در ایران است که در دور قبل واردات خودرو پای جیلی در ایران تا مونتاژ نیز باز شد اما این بار جیلی تا کنون ترجیح داده تا بصورت وارداتی وارد بازار ایران شود البته در حوزه خودروهای برقی این از برنامه های جیلی در ایران است .

جئومتری که زیربرند تخصصی جیلی برای خودروهای برقی محسوب می شود و در بازارهای بسیاری عرضه شده است. نسخه حاضر که توسط فردا موتور به بازار  ایرانآمده است مدل فول آپشن مدل جئومتری C با آپشن های متعدد و امکانات راداری است که از یک باتری ۷۰ کیلووات ساعتی با حداکثر قدرت ۲۰۴ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این خودرو با شارژ کامل قادر است مسافتی نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر را طی کرده و شتاب آن زیر ۷ ثانیه می باشد.

جیامتری C امکانات ایمنی و رفاهی نظیر تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیق پذیر، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور نقطه کور، فناوری LED چراغ ها، نوربالای اتوماتیک، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سقف پانورامیک و … دیده می شود.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از ۹ تا ۱۵ بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا