اخبار عمومی خودرواخبار ویژه

مزایده یک هزار خودروی توقیفی در کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به روند برگزاری بزرگترین مزایده فروش خودرو در کشور گفت: در این زمینه اقدامی جهادی و بی نظیر انجام شد و یک هزار و ۱۰ خودرو در مرحله نخست آماده مزایده و فروش است.

به گزارش پایگاه خبری«خودروپلاس»به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از روند برگزاری مزایده خودروهای سبک و سنگین موجود در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: رییس قوه قضاییه در بازدید دی ماه سال گذشته از این پارکینگ بر تعیین تکلیف خودروها تاکید ویژه داشت که ضمن تشکیل کارگروه های تخصصی، اقدامات موردنیاز از جمله تعیین تکلیف پرونده قضایی، تعیین اصالت خودرو، قیمت گذاری و سایر اقدامات تخصصی انجام شد و بزرگترین مزایده خودروهای توقیف شده در استان کرمان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از مجموع خودروهای موجود در مزایده ۶۰ دستگاه خودرو سنگین و مابقی خودروهای سواری و باری است، تاکید کرد: این خودروها به مدت هفت روز در معرض مزایده قرار داشته که یک روز به صورت الکترونیکی و ۶ روز به صورت حضوری بوده است و روزانه قریب به ۲ هزار نفر از اقصی نقاط کشور از این خودروها بازدید می کنند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ضمن بیان اینکه در قیمت گذاری کارشناسی این خودروها تاکید بر این بوده که صرفه و صلاح بیت المال حفظ شود، اظهار داشت: در این راستا همچنین به نحوی انجام شده که قیمت ها نزدیک به قیمت واقعی و انگیزه لازم برای خریداران وجود داشته و نیز مقرون به صرفه باشد.

وی با اشاره به اینکه با فروش این خودروها نیمی از خودروهای موجود در این پارکینگ ساماندهی می شود، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری این مزایده، تاکید بر این است که سایر خودروها نیز به صورت مستمر تعیین تکلیف شوند تا از دپو خودروها در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان جلوگیری به عمل آید.

حمیدی ادامه داد: سیاست بر این است که تعیین تکلیف خودروها به نحوی انجام شود که این خودروها کمتر در پارکینگ بمانند تا هم از بروز خسارت به خودروها جلوگیری و هم افرادی که برای خرید این خودروها مراجعه می کنند، از خودروهای با کیفیت تر و سالم تری بهره مند شوند./ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا